Strålende!dag-zzr skrev:Rom reservert før jul. Påmelding gjort nå.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Strålende!dag-zzr skrev:Rom reservert før jul. Påmelding gjort nå.
Veldig hyggelig at dere kommer uansett!AJ skrev:Da er rom på Thons Slottparken reservert for meg og Bakpå! Gleder oss!!
Blir dog ingen go-kart kjøring på oss, men vi duger helt sikkert greit som heiagjeng![]()
Da tolker jeg det som at du ikke benytter TimEkspressen til Oslo! Ellers virker det som om Team Dexter har det meste for å nå helt til topps. (Husk å pusse brillene før startDexter skrev:Det er nok ikke så galt observert og vurdert dag-zzr. Det er MASSE ledige stillinger i mitt apparat - støtteapparat, supportere og andre tilfeldige tittereJeg har dog ikke en stor schwær schwart buss, men Team Dexter tar det igjen på lav(?) luftmotstand, sporty utseende og over middels bra kroppslukt
Temperert, sjølsagtdag-zzr skrev:Ser ut til at det blir folksomt på racingtribunen til lørdagen.
Oppfordrer herved pilotene til også å kjempe om tilskuernes gunst. Bør vel starte allerede tidlig på fredan. Antar at "smøring" med kjedespray ikke er en vinner i år?? :-) Heller seigmenn i kardangolje?![]()
Høres ikke helt gæernt ut det derevike skrev:PS - En bekjent har lagt ut følgende arrangement:
Er det ikke på tide med et MC-meetup i Oslo snart? Foreslår fredag kveld 18. januar kl. 19 på TGI Fridays/Egon på KJ! Jeg er sikker på det finnes flere som ønsker å skryte&juge litt nå mens vinteren fortsatt har taket! Noen som er interessert?
Bare som et innspill hvis vi er interessert i å treffe ENDA flere PMS-syke motorsyklister... Overlater til oberst Dexter å se hvordan dette kan passe i allerede oppsatt tidsskjema
You got PMhakhap skrev:For oppmøte på hotellet for meg som boende i Oslo og ikke skal bo på hotellet lurer jeg på hvordan jeg skal finne dere da jeg bare treffet AJ tidligere?
Så snart jeg vet hvilket rom vi får på hotellet så legger jeg det ut her. For de som ellers ønsker så får dere mitt mobilnummer på PM, bare spør. Vi har reservert en suite/leilighet som skal være stor nok til å ha som møteplass.hakhap skrev:For oppmøte på hotellet for meg som boende i Oslo og ikke skal bo på hotellet lurer jeg på hvordan jeg skal finne dere da jeg bare treffet AJ tidligere?
Jakken skal på naturligvis!AJ skrev: Kan for øvrig hende at Dexter lar seg iføre MCsiden.no jakka han har. Blir lett å kjenne igjen da! :-)