[video]https://www.youtube.com/watch?v=TgpuwjMm2M0[/video]
Du er "LED-fiksert" asså..Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja.Den saken frister veldig.
Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.
Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lysZZR-Erling skrev:Du er "LED-fiksert" asså..Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja.Den saken frister veldig.
Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.
Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.Bringisen skrev: .....
......
Jo så lenge man får den MCen man vil ha og som i tillegg vekker behag så gjør det ingenting om det også er fornuftig.knutk skrev:Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.Bringisen skrev: .....
......
Man har aldri et behov på forhånd.
Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag.
Kloke ord knutkknutk skrev:Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.
Man har aldri et behov på forhånd.
Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag.
Bringisen skrev:Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lysZZR-Erling skrev:Du er "LED-fiksert" asså..Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja.Den saken frister veldig.
ArcticTiger skrev:Bringisen skrev:Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lysZZR-Erling skrev:Du er "LED-fiksert" asså..Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja.Den saken frister veldig.
Prismessig kanskje rimeligere enn GS.![]()
Haha, nåneidu
, det der LED-snakket er nok bare en dekkmanøver du gjør for at du i skjul kan skaffe deg litt mer Kubbikk til erstattning for de litt snaue 800 du har....