Desmo's skriverier.
Re: Desmo's skriverier.
Bare det ikke var knehøne,så.
Men fra spøk til det gale vanvidd; Hvorfor skal all denne snøen dette ned over kongeriket? Hva galt har vi gjort som skal straffes på denne måten. Og så mye arbeid som det blir med den. For en bør jo måke den vekk, om en ikke skal la huset snø ned. Jeg vil ha sånn vær;

Men fra spøk til det gale vanvidd; Hvorfor skal all denne snøen dette ned over kongeriket? Hva galt har vi gjort som skal straffes på denne måten. Og så mye arbeid som det blir med den. For en bør jo måke den vekk, om en ikke skal la huset snø ned. Jeg vil ha sånn vær;

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Det kan jeg love deg at du ikke er alene omDesmo skrev:Jeg vil ha sånn vær;

Nå fikk jeg jaggu sommerfugler i magen her.
Nå duskregner det så det er glatt som et hævlete. Det blir bedre om ca 12 dager.
"Det snør, det snør. Tiddelibom!" Fortsetter dette blir det sesongstart i August. Pokker ta, en skulle tro at Toten lå i Finnmark. PMS'en er sterk om dagen, og jeg har lett for å få negative tanker. Det blir nok bedre før enn jeg frykter. Håper jeg. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Sånn

og ikke sånn!

og ikke sånn!
Bilder som dette med masse farger og greier og greier, kan lett sette griller i hodene våre...Desmo skrev:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Jeg vil ha sånt vær OG sånn sykkel!Desmo skrev:Bare det ikke var knehøne,så.
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Lov ikke mer enn du kan holde,nå,,Forresten,optimisme er bra!!Ragnhild skrev:Ornær seg, Cheron

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lover ingenting. Det jeg sier er at ting ordner seg når man er innstilt på det.
Eller:
Snille piker kommer til himmelen
De andre kommer så langt de vil
Eller:
Snille piker kommer til himmelen
De andre kommer så langt de vil
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jo'a...
Om en måneds tid så gleder vi oss over varmere dager og snøsmeltedrypping fra tak og alle bekker små i vegkanten og alt det der
Det er bare sånn at det er litt for mye snø akkurat nå...
Om en måneds tid så gleder vi oss over varmere dager og snøsmeltedrypping fra tak og alle bekker små i vegkanten og alt det der

Det er bare sånn at det er litt for mye snø akkurat nå...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bråstad time nå. 7 timer bak rattet i bare drittvær og så 2,5 timer snømåking gjør en stakkar sliten. Nå skal jeg stappa grøthøllet fullt av Jalmarsaki Bæibens ypperlige italienske lefse så kansakje det blir saklig villblogging etterpå. Hvis ikke Haus Gestapo er
, da må jeg late som jeg r dypt og interessert i Mørekjøkken og sånn kjærring drit.