Søkte litt her inne om det fantes noen MC messe 2013 tråd, men fant ingen...
Mener at det er laget en slik, men den får vi bare slå sammen med denne når/hvis vi finner'n...
Det er ikke så lenge til årets MC-messe på Lillestrøm og en aldri så liten poll kan være på sin plass.
Så vil det komme mer saker & ting etter hvert i denne tråden...
Men, kanskje jeg tar en tur, lurer litt på å kjøpe noe nytt kjøreutstyr type ikke skinn, har nok skinndresser.
Stemte ja...selvfølgelig, da dette er det nærmeste alternativet. Men dessverre kan jo realitetene endre dette i løpet av tiden fram til dess! Men satser på det ja, selv om det må litt kreativ logistikk til for og få det til.
Heldigvis er det på Lillestrøm nå og ikke lenger på Sjølyst For oss som kommer nordfra med fly eller tog er dette faktisk veldig greit
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Skal selvfølgelig prøve å komme meg dit, tror kanskje jeg klarer å få med kona også...
Greit å sikle litt før sesongen starter
det er sikkert mye utstilt som jeg ikke viste at jeg trengte for å kjøre sykkel
antagelig er det bare å snakke pent med lottoguden så han slenger noen grunker i min retning :[-o<
Har vært der noen ganger og har veldig lyst , men har ikke mulighet i år. Elsker slike messer.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.