Nyeste innlegg
Nyeste innlegg
Jeg synes vindushøyden på denne delen burde vært høyere slik at flere tråder sto der, så kunne annet "tjafs" vært gjort mindre eller fjerna, feks "Hvem er i forumet".
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Nyeste innlegg
Du er bare 1 klikk unna
Jeg bruker link nr. 2 under profilbildet mitt på høyrekolonna: "Uleste innlegg"
Da får jeg opp alle de emner som jeg ikke har lest, dette inkluderer nye emner. Leser jeg et emne og noen andre skriver i det så kommer det opp på lista igjen. Det er samme linken som "Uleste innlegg" oppe til høyre rett under dato/klokkeslett.
Forsiden skal bare gjenspeile det aller siste og det er jo en vurdering av hvor mye av alt skal vi ha der. Vi mener det er bra balansert slik det er satt opp nå. Skulle det likevel bli mange tilbakemeldinger på dette så får vi krype inn i tenkeboksen på nytt

Da får jeg opp alle de emner som jeg ikke har lest, dette inkluderer nye emner. Leser jeg et emne og noen andre skriver i det så kommer det opp på lista igjen. Det er samme linken som "Uleste innlegg" oppe til høyre rett under dato/klokkeslett.
Forsiden skal bare gjenspeile det aller siste og det er jo en vurdering av hvor mye av alt skal vi ha der. Vi mener det er bra balansert slik det er satt opp nå. Skulle det likevel bli mange tilbakemeldinger på dette så får vi krype inn i tenkeboksen på nytt

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Eller....
En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??
En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Dexter
Ja, og en ting til. Når du har listen med emner som har uleste innlegg så kan d trykke på det lille oransje arket med en liten pil tel venstre for seg. Da lander du på nyeste innlegg i et emne. Dette er kanskje en dårlig formulering fordi forumet vet hva du har lest. Så du harvner faktisk på det første av de innlegg i emnet som du ikke har lest 

- Dexter
Det er nok mulig å få til, men da må vi lage den. Tar du å bruker "Se aktive emner" så kommer de emner med aktivitet de siste 7 dager. MEN! Se nederst...MaxTron skrev:Eller....

Får prøve det da, takk.Dexter skrev:Du er bare 1 klikk unna![]()
- MaxTron
Finner ikke noe om "se aktive emner"..??Dexter skrev:Det er nok mulig å få til, men da må vi lage den. Tar du å bruker "Se aktive emner" så kommer de emner med aktivitet de siste 7 dager. MEN! Se nederst...MaxTron skrev:Eller....
En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??Der kan du velge selv!!
![]()
karosseri er for biler!
Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.
- MaxTron
Se dær ja, dæ lært æ det og, kan jo ikke finne alt på en gang er jo ganske ny herZZR-Tom skrev:Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.

karosseri er for biler!
Den dagen en slutter å lære, så ja då er man dauMaxTron skrev:Se dær ja, dæ lært æ det og, kan jo ikke finne alt på en gang er jo ganske ny herZZR-Tom skrev:Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.

- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Jeg har en snarvei på "bokmerkelinja" som går direkte til: http://www.mcsiden.no/search.php?search_id=newposts = "Se nye innlegg".
Går da direkte, utenom forside på forumet eller noe annet som måtte stå andre steder.
Går da direkte, utenom forside på forumet eller noe annet som måtte stå andre steder.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]