dag-zzr skrev:Helt enig. Bare synd det ikke er fler av osssimpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere....
Kommer nok flere...etterhvert

dag-zzr skrev:Helt enig. Bare synd det ikke er fler av osssimpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere....
Huh, er det noke du har lyst å fortelle eller? Klarer du ikkje å holde ut et år til på Z1000SX`n?Globe skrev:dag-zzr skrev:Helt enig. Bare synd det ikke er fler av osssimpson skrev: Ja dere ZZR gutta er noen fine skøyere....
Kommer nok flere...etterhvert![]()
Globe skrev:
Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Vil ikke overraske meg mye om Globe-gutten stiller med ny ZZR 1400 når nysesongen starter. Meen... blir litt vel ofte sykkelbytte på deg? Eller kanskje ikke?![]()
Hehehe... skjønner at den var litt lei. Betyr bare at jeg skal ha guzzi igjen. Bare venter på at det kommer en pent brukt stelvio til salgs.ZZR-Erling skrev:Den der skjønte jeg ikke..guzziman skrev:Må si jeg elsker Guzzi.... selv om jeg for øyeblikket ikke har en selv..... Men en gang guzzi... alltid guzzi vil jeg påstå
Jepp heilt riktig Max, han er jo so nærmt med den han har no, kjøper han ZZR1400 så har han funnet den riktigeMaxTron skrev:Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Vil ikke overraske meg mye om Globe-gutten stiller med ny ZZR 1400 når nysesongen starter. Meen... blir litt vel ofte sykkelbytte på deg? Eller kanskje ikke?![]()
En GIFTER da seg ikke....man MÅ jo prøve ulike modeller. Eiergleden gjelder uannsett, det man har valgt, til enhver tid!MaxTron skrev:Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Ja, æ skjønt jo at den MÅTTE kommeZZR-Tom skrev:Jepp heilt riktig Max, han er jo so nærmt med den han har no, kjøper han ZZR1400 så har han funnet den riktigeMaxTron skrev:Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Ja, enig der, delvis, en gifter sæ jo ikke, men en SELGER jo heller ikke gode turvennerGlobe skrev:En GIFTER da seg ikke....man MÅ jo prøve ulike modeller. Eiergleden gjelder uannsett, det man har valgt, til enhver tid!MaxTron skrev:Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Du har PMS du!!MaxTron skrev:Ja, enig der, delvis, en gifter sæ jo ikke, men en SELGER jo heller ikke gode turvennerGlobe skrev:En GIFTER da seg ikke....man MÅ jo prøve ulike modeller. Eiergleden gjelder uannsett, det man har valgt, til enhver tid!MaxTron skrev:Nån som må prøve og feile en del før de finner DEN RETTE vettu...AJ skrev:Globe skrev:
![]()
Ok, skjønner..Står en Stelvio NTX da i Drammen og på finn.no.guzziman skrev:Hehehe... skjønner at den var litt lei. Betyr bare at jeg skal ha guzzi igjen. Bare venter på at det kommer en pent brukt stelvio til salgs.ZZR-Erling skrev:Den der skjønte jeg ikke..guzziman skrev:Må si jeg elsker Guzzi.... selv om jeg for øyeblikket ikke har en selv..... Men en gang guzzi... alltid guzzi vil jeg påstå
Neei , men så nevnte jeg heller ingen ting om hvordan vi oppfører oss på veien når vi treffes face to face. Jeg snakker om denne tråden og sytingen her........ZZR-Erling skrev:Men kjære lille Bringisen, det er vel ingen som oppfører seg slik når man treffer motorsykelister ute langs veien..dette er PMS...P M S.Bringisen skrev:Jeg forstår egentlig ikke problemet![]()
Mulig jeg er helt på jordet men hva er egentlig problemet med at endel andre velger noe annet enn deg selv?
Når jeg leser denne tråden så virker det som veldig mange småting lager storm i et vannglass. Jeg ser at noen kommer med stikk til noe andre har skrevet i andre tråder og gjør dette om til noe negativt.
Om noen vil ha et autobahnelokomotiv , noen vil ha en touringbuss , noen vil ha 1400ccm , noen vil ha noe mindre , noen vil kjøre i skauen , og noen fra cafe til cafe , så hva er problemet.
Det virker som om veldig mange gjør alt dette om til "dem i mot oss" og "oss i mot dem" , men det er jo ikke slik.
Det er jo bare så enkelt som at vi har forskjellige behov med motorsykkelen vår , og de fleste av oss er så entusiastisk at vi gjerne vil fortelle hvorfor vi akkurat har dette behovet.
Jeg er med på den at det noen ganger kan virke som om vi driver preken for få andre til å skifte behov og motorsykkel , men jeg er ganske sikker på at de fleste ikke mener det på den måten. De fleste vil at vi skal være forskjellig.
Og dette går begge veier , jeg mener det er tull at noen skal være verre enn andre på dette feltet , det er bare å saumfare trådene så ser man det.
Jeg mener mange tar disse tingene alt for alvorlig og hvis noen føler seg trampet på så har de tatt utsagn og meninger alt for bokstavlig.
Fordi en person mener at et behov og en type sykkel passer best til det han driver med og prøver å fortelle om hvorfor , så må ikke noen la dette bli det samme som å drive preken og at det er å gjøre narr av andre.
Vi er entusiastiske på hver vår måte og hvis vi ikke tåler dette så får de la vær å lese trådene , beklager at min mening er så hard.
Om jeg hadde hatt ubegrenset med gryn så hadde jeg hatt en haug med sykler i garasjen , gjerne en R1200GS , en F800GS ,en K1300S/ZZR1400 , en R1200RT , en S1000RR/1199 Panigale , en HD osv , men siden jeg foreløpig bare har gryn nok til en sykkel så må jeg velge en sykkel som gir akkurat meg mest glede til akkurat det jeg synes er det morsomste.
Og jeg regner med dette gjelder de fleste her inne og siden vi er forskjellig har vi forskjellige sykler , men man må ha lov til å spørre andre om hva som gjorde utslag for sitt valg eller fortelle andre om sitt eget.
Dette er jeg ganske enig i, takhøyden er vel ikke målt enda.Kawasaki skrev:Smalt og lavt under taket? Da må det jo være ganske langt ... i det minste ... for her er jo en del trafikk.Jompa skrev:Men tilbake til spørsmålet.
Er mc-siden det forumet jeg ganske uærbødig påstår i første avsnitt at det er, et ganske "smalt" forum med lav takhøyde ?Kawasaki skrev: Når det gjelder takhøyde,så er det vanskelig å mene noe om det. På den tiden jeg har vært her har jeg aldri sett noe som kvalifiserer til en løftet finger,engang. Folk her er jo sååå høflige,tilogmed Vstrom-eierne får gå ifred