PS:har orginal anlegget på endaKawasaki skrev:Hehe,ja han ZZRTom e vesst nøidd tellå ha både kubikk åg bråk førr å kompennser førr ett eiller ainna,gudan veit ka

PS:har orginal anlegget på endaKawasaki skrev:Hehe,ja han ZZRTom e vesst nøidd tellå ha både kubikk åg bråk førr å kompennser førr ett eiller ainna,gudan veit ka
Og en ting til. Det var rette fi... som feis.Kawasaki skrev:Hehe,ja han ZZRTom e vesst nøidd tellå ha både kubikk åg bråk førr å kompennser førr ett eiller ainna,gudan veit ka
Eg er ikkje så sikker lenger, blei mobbet i stad for at eg hadde bere 52"Kawasaki skrev:Hehe,slapp a Tom. Du har sekkert så du klar de
Oppe i høgrehjørnet så er det en link "montasjepartner" kilkker en på den så kjem en til ei side en kan legge inn postnr og radius for nærmaste montasjepartner for motorsykkeldekk.com. Då er det bere å ta ringe runden og hører ken som er rimligast.MaxTron skrev:Sånn for å skrive om noe HEEILT anna:
Æ kjøper stort sett dekk bare ifra http://www.motorsykkeldekk.com/start.ht ... e_motorrad" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke klart å finne dekk billigere, og de blir levert på døra til den prisen som står på siden innen ca ei uke![]()
Dette forutsetter selvfølgelig at du finner noen som vil legge om å balansere for deg uten å ta blodpris fordi du ikke kjøpte dekk hos dem..
Vist det da ikke finnes noen hjelpsomme forumkompiser i nærheten som kan skru av hjula for ho...ZZR-Tom skrev:Oppe i høgrehjørnet så er det en link "montasjepartner" kilkker en på den så kjem en til ei side en kan legge inn postnr og radius for nærmaste montasjepartner for motorsykkeldekk.com. Då er det bere å ta ringe runden og hører ken som er rimligast.MaxTron skrev:Sånn for å skrive om noe HEEILT anna:
Æ kjøper stort sett dekk bare ifra http://www.motorsykkeldekk.com/start.ht ... e_motorrad" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke klart å finne dekk billigere, og de blir levert på døra til den prisen som står på siden innen ca ei uke![]()
Dette forutsetter selvfølgelig at du finner noen som vil legge om å balansere for deg uten å ta blodpris fordi du ikke kjøpte dekk hos dem..
Rekner med Carpa gjerne ønsker at dei demonterer felgane fra sykkelen og.
Jo selvfølgelig er det beste, var bere vist.MaxTron skrev:Vist det da ikke finnes noen hjelpsomme forumkompiser i nærheten som kan skru av hjula for ho...ZZR-Tom skrev:Oppe i høgrehjørnet så er det en link "montasjepartner" kilkker en på den så kjem en til ei side en kan legge inn postnr og radius for nærmaste montasjepartner for motorsykkeldekk.com. Då er det bere å ta ringe runden og hører ken som er rimligast.MaxTron skrev:Sånn for å skrive om noe HEEILT anna:
Mulig ho vil lære å gjøre det sjøl og..??
Jammen er dere omtenksomme og hjelpsomme. Jeg kikket litt på den nettsiden men det var fryktelig mange dekk å velge i og mye man måtte vite om str, egenskaper og bl bla. Men, jeg har en kompis som har skrudd sykkel siden før han kunne gå, drevet eget verksted også, så jeg skal smile litt ekstra pent til han så får vi se. Han ble bare litt fornærmet da han hørte at jeg hadde kjøpt meg sykkel uten å involvere han men det går nok over :-)ZZR-Tom skrev:Jo selvfølgelig er det beste, var bere vist.MaxTron skrev:Vist det da ikke finnes noen hjelpsomme forumkompiser i nærheten som kan skru av hjula for ho...ZZR-Tom skrev:Oppe i høgrehjørnet så er det en link "montasjepartner" kilkker en på den så kjem en til ei side en kan legge inn postnr og radius for nærmaste montasjepartner for motorsykkeldekk.com. Då er det bere å ta ringe runden og hører ken som er rimligast.MaxTron skrev:Sånn for å skrive om noe HEEILT anna:
Mulig ho vil lære å gjøre det sjøl og..??
Har tidligare sakt at det var sikkert mangen som vile hjelpe en jomfr...... ja dame i nød
Det så jo så enkelt ut at jeg kanskje kunne klare å montere disse selv :-)
I Drammen finnes også en Kawasaki forhandler, "Monsterbike" i Kobbervikdalen. Der er det bare å levere inn sykkel.Carpa skrev:Og når man er inne på dekk, noen som kan anbefale hvem det lønner seg å bruke til dekkskifte i området Røyken, Asker, Drammen?
Har jo Motorport i Drammen men hvordan er prisene hos dem?
.....
Satte på Symtec på TDM'en og var strålende fornøyd med disse selv om jeg fikk problemer med den lille sorte runde bryteren. Den er nemlig ikke vanntett. Men med enkle midler skal man kunne greie å sikre den best mulig. Plasseringen har også en del å si.Æljen skrev:De varmeelemente fungerer sikkert fint AJ, men anbefaler noen hvor man kan justere effekten.
Ronny