Synes forumet teknisk sett er av de bedre - og det er et fint forum for alle som ønsker å diskutere MC og relaterte tema.
Bidrag fra mange med filmer, foto, nyttige tips, reisebeskrivelser er noe jeg setter pris på og forumet gir også en innfallsport for sosiale treff og det å føle litt tilhørighet til det store "MC Miljøet" via fellesturer og lignende. Synes moderatorene vi har gjør en fremragende jobb ang dette.
Hvor "smale" diskusjonene blir, kommer vel litt an på hvor mange som er aktive og hvilken tone det er.
Ad utkastelse så er min mening at de som er kastet ut kan få en ny sjanse, kall det gjerne en "probation" etter en pause på ett år eller noe slikt. Men nå har jeg vel også lært meg på div forum at man ikke krangler med moderatorene

Policy-messig så ligger vel MCSiden.no sånn midt på treet med hvor strenge moderatorene er.
P.S. Er heller ingen merke-fantast. Kjører ADV-type nå fordi det passer kroppen og bruken best når jeg "bare" har en MC - men vinner jeg i Lotto er det helt klart flere typer sykler, med spenn fra HD til Ducati som blir interessante
i tillegg.