Kjapp hoderegning duojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
163.33 dager etter megStakkars du

Kjapp hoderegning duojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
Det er ventetiden mellom sekundene....som er værst!jhn skrev:Kjapp hoderegning duojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
Etter en del knoting på kalkulatoren har æ kommet fram til at æ e enig i konklusjonen. Stakkars mæ
Kjapp hoderegning tilsier at du brukte mye trøsykkel sist sesongGlobe skrev:ojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
@ojda: kjapp hueregning tilsier at jeg har kjørt ca. 2.000 km i år før du kan finne frem sykkelen din, stakkars deg![]()
![]()
Ha ha ha .... stemmer d, hadde jeg nesten glemt :-D Etter en kjapp sjekk på kalkulatoren her....så ser jeg at d er korrektjhn skrev:Kjapp hoderegning tilsier at du brukte mye trøsykkel sist sesongGlobe skrev:ojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
@ojda: kjapp hueregning tilsier at jeg har kjørt ca. 2.000 km i år før du kan finne frem sykkelen din, stakkars deg![]()
![]()
Globe skrev:Ha ha ha .... stemmer d, hadde jeg nesten glemt :-D Etter en kjapp sjekk på kalkulatoren her....så ser jeg at d er korrektjhn skrev:Kjapp hoderegning tilsier at du brukte mye trøsykkel sist sesongGlobe skrev:ojda skrev:@jhn:Kjapp hueregning tilsier de at du kan finne fram Darth Vader-sykkelen din
![]()
Herlig!ZZR-Erling skrev:en og se på snøen som falt...
ojda skrev:
De 2000 kilometerne er deg virkelig vel unt Globe :[-o<
Tror ikke det var mange på forumet som ikke hadde medfølelse
med deg for din korte sessong i fjor.![]()
2013 er sessongen du vil ha mye å ta igjen :-)å
EasyRider skrev:ojda skrev:
De 2000 kilometerne er deg virkelig vel unt Globe :[-o<
Tror ikke det var mange på forumet som ikke hadde medfølelse
med deg for din korte sessong i fjor.![]()
2013 er sessongen du vil ha mye å ta igjen :-)å
+1![]()
Støtter den.