Hvem selger det mon tro??

ZZR-Erling skrev:Da fikk jeg svar fra både Danmark og Tyskland. Kjøper de herfra:
http://www.pazzoracing.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
(Var i tvil siden det ikke er mulig å legge inn Norge under "bruker",men jeg betaler rett til paypal vha e mail adr dems).
Er de lange utgavene også kortere enn originalt? Er de korte utgavene lange nok til å få nok bremsekraft? Kunne kanskje tenkt meg noe slikt i tilfelle. De originale på VFR'en min er helt umulige å bremse med uten å bruke alle fingrene, fordi peke og langfingeren kommer for langt inn på bremsehendelen, og de ytterste fingrene kommer i klem mellom hendelen og styret.Epylypzon skrev:Kortere. Lettere å bruke 2/3 fingre. Noen av dem er også foldbare dvs at dem bøyer seg ved velt.
Sent from my HTC One
Etter hva jeg klarer å se så er de lange ca 2cm kortere enn orginalt, mens de korte er ca 5cm kortere enn orginalt.KydeX skrev:Er de lange utgavene også kortere enn originalt? Er de korte utgavene lange nok til å få nok bremsekraft? Kunne kanskje tenkt meg noe slikt i tilfelle. De originale på VFR'en min er helt umulige å bremse med uten å bruke alle fingrene, fordi peke og langfingeren kommer for langt inn på bremsehendelen, og de ytterste fingrene kommer i klem mellom hendelen og styret.Epylypzon skrev:Kortere. Lettere å bruke 2/3 fingre. Noen av dem er også foldbare dvs at dem bøyer seg ved velt.
Sent from my HTC One
Jeg ser for meg at det kunne vært en fordel å kunne ha to fingre klar på bremsen når man kjører litt "inspirert" på litt smale, svingete veier. At man da vil kunne bremse mye raskere dersom det skulle stå noe rundt en sving eller det er noen i mot som kutter svingen etc. Dersom jeg skal ha bremseberedskap med originalhendelen må jeg ha alle fingrene på bremsen, ellers får jeg ikke bremset skikkelig fordi de ytterste fingrene kommer i klem.Elolz skrev:Jeg bruker ettermarkeds hendler først og fremst fordi de gjør det veldig enkelt å justere avstanden fra styret, i tillegg til at jeg foretrekker den korte versjonen. Bruker som oftest 1-2 fingre og bremsekraften er absolutt ikke et problem