Egentlig bare PMS villblogging

Regna med det!ojda skrev:Neida, så mye har vi ikke kjørt sammen![]()
Egentlig bare PMS villblogging
solgte hytta og flyttet inn i dressen med hele familien...Banditmannen skrev:Regna med det!ojda skrev:Neida, så mye har vi ikke kjørt sammen![]()
Egentlig bare PMS villblogging![]()
![]()
Men, jeg for min del hadde ikke tatt sjangsen på å være uvenn med en mann som bruker regndress størrelse 8xl... :-#
Men pass på så ingen tror det er en Rom-leir og anmelder deg!mekkern skrev:solgte hytta og flyttet inn i dressen med hele familien...Banditmannen skrev:Regna med det!ojda skrev:Neida, så mye har vi ikke kjørt sammen![]()
Egentlig bare PMS villblogging![]()
![]()
Men, jeg for min del hadde ikke tatt sjangsen på å være uvenn med en mann som bruker regndress størrelse 8xl... :-#
Captain Slow skrev:Ser i ettertid at jeg kommenterte et gammelt innlegg,men takk likevel for hyggelig kommentar
![]()
Det er da helt i orden å kommentere gamle innlegg!Captain Slow skrev:Ser i ettertid at jeg kommenterte et gammelt innlegg,men takk likevel for hyggelig kommentar
![]()
Tror egentlig ikke det er lakk...mekkern skrev:hvis du har slipt deg mellom lakken bør du gi den et lag m primer som du glattsliper slik at det ikke blir "kant" mellom plast og lakk..