Så klarte jeg ikke å holde helt kjeft. Flott at du og synes de virker helt på jordet, det var det som var poenget mitt hele tiden. Da er vi jo helt enig.Bringisen skrev:Det er vel kanskje like greit jaJohnnyTh skrev:Hadde egentlig skrevet et langt svar der jeg hadde klippet og limt inn fra andre poster. Men tror jeg skal la det ligge. Vi kan heller si at det var noe jeg tok ut av løse luften og ingen hadde noen gang sagt noe lignende.Bringisen skrev:Ok , jeg skal ikke pirke merJohnnyTh skrev:Er sammendrag av mange påstander, postet her på forumet.Bringisen skrev:Er det noen som virkelig eier adventuresykler som påstår at disse syklene alltid har bedre aks enn alle sport-tourere , raskere enn ZZR1400 , bedre i svinger en alt annet ,kan kjøre fra alle uten å bryte fartsgrensene og bedre enn alt annet ?JohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.
Helt klart er ADV sykler flotte praktiske sykkler, men dette hørtes utrolig ut for meg. Er her inne jeg har skjønt hvaslags drittsykkel jeg har.![]()
Og er det noen av adventuresykkel-eiere som seriøst har fått deg til å tro at du har en drittsykkel ?
Dette må du vise meg for jeg mistenker at du både har misforstått og blitt misforståttHadde bare vært artig med noen eksempler på det du sier fordi jeg tror du har misforstått , men jeg lar det ligge om du vil.
Nå skal jeg forsøke å holde kjeft og ikke blande meg inn i flere diskusjoner.Men det er litt kjedelig med utsagn som virker helt på jordet og man gjerne vil oppklare misforståelsen. Så kan man ikke oppklare fordi utsagnet kanskje er grunnløst.
Skjønner ikke helt hvordan jeg har blitt dratt inn i denne diskusjonen, jeg som ikke finnes intresert i hva som går fortest eller kan svingest best eller noe som helst sånt. Hvemsomhelst må gjerne komme å kjøre fra meg. Jeg hadde sikkert stoppet for å ta et bilde underveis uansett. Jeg kommer til og med til å kjøre pent til høyre å slippe dere forbi når dere tar meg igjen. Og kommer ikke til å tenke over hvem som er sterkest. Så kan jeg fortsette å kjøre alene, det er tydligvis det beste.