Alu sidekofferter/feste + veltebøyler til 800GS ønskes kjøpt

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
gbruaset
Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS

Re: Alu sidekofferter/feste + veltebøyler til 800GS ønskes k

Legg inn av gbruaset »

Hei! Gratulerer med fin GS. Jeg kjøpte selv en splitter ny GS i 2010, jubileumsutgven. Ikke angret et sekund! Jeg kjøpte sw motech sine veltebøyler, til ca 1500 kr. Bestilte de fra tyskland, og slapp til og med å betale moms! De er solide, og ser bra ut!

Brukeravatar
Jarle
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
Kontakt:

Legg inn av Jarle »

Jeg endte opp med å bestille ZEGA PRO 31+38 L + + + + + pluss litt +++ fra Touratech.
Fikk en grei pris og frakt avtale, så da er det bare å vente på at delene blir levert på døra :-)
Jarle

Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

Jarle skrev:
Bringisen skrev:Touratech har kommet med noen utrolig flotte bøyler , men jeg har spurt dem om de kun passer 2013 modellen.
De kunne ikke svare meg sikkert før etter MC messen til våren. Tror ikke den passer syklene våre men jeg håper den gjør det for da kjøper i allefall jeg en slik. Ser nesten ut som en GSA med en bøylen :D

Jeg mailet med de sist uke og de passer bare på 2013 modellen :-(
Det var da som f...... :evil
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar