Det er ikke avtagbar sal på den

Hadde vært fint med noen tips på hvor jeg evt. kan legge vognkortet

Erik
Kjenner ikke sykkelen dessverreErik.H.M skrev:Det er vel en mulighet![]()
men vil helst ha vognkortet i sykkelen...
Gjør som det Jompa sierJompa skrev:I en vanntett pose festet med borrelås bak det ene sidedekslet.
Er ikke det et krav å ha originalen med seg?Vargtass skrev:Ikke avtagbar sal på YBR...?
Det må det da være, selv om du må bruke en fastnøkkel!
Selv har jeg en YBR, på Filippinene! Der har jeg en KOPI av vognkortet festa under salen. Null problem med verken fukt eller tjueradderMen jeg lar ALDRI originalvognkortet ligge I sykkelen!
Steinalder javisst! En hel bydel i Bergen blir dekket av politiets _ene_ gamle Nokia mobiltelefon. Knallbra greier. Bare glem nødnett og slikt :-)åSuperMorten skrev:Jeg kjører med kopien. Det blir vått osv, og vognkortet blir ødelagt. Lage en ny kopi og problem løst.. ser heller ikke fornuften med å skulle dra rundt på vognkort. Enhver politibil har vel tilgang på Autosys, eller kan ringe til noen som har det. Innbiller meg at hele regelen er litt steinalder.![]()
MEN: Jeg var på Maxbo Sinsen her for litt siden. De har også kopier av vognkort som de gir til de som låner henger. Mens jeg står i kassakø, kommer en ganske irritert kunde tilbake med sin kopi. Han var ferdig med hengeren, og lurte på om Maxbo også betalte boten, for å kjøre med kopi av vognkortet.. De tok selvsagt regninga..
fikse skrev:Steinalder javisst! En hel bydel i Bergen blir dekket av politiets _ene_ gamle Nokia mobiltelefon. Knallbra greier. Bare glem nødnett og slikt :-)åSuperMorten skrev:Jeg kjører med kopien. Det blir vått osv, og vognkortet blir ødelagt. Lage en ny kopi og problem løst.. ser heller ikke fornuften med å skulle dra rundt på vognkort. Enhver politibil har vel tilgang på Autosys, eller kan ringe til noen som har det. Innbiller meg at hele regelen er litt steinalder.![]()
MEN: Jeg var på Maxbo Sinsen her for litt siden. De har også kopier av vognkort som de gir til de som låner henger. Mens jeg står i kassakø, kommer en ganske irritert kunde tilbake med sin kopi. Han var ferdig med hengeren, og lurte på om Maxbo også betalte boten, for å kjøre med kopi av vognkortet.. De tok selvsagt regninga..
Noe slikt ja. Bare den de har her er teipet med ducttape
Da det er krav om at Del 1 av Vognkortet skal følge med sykkel, må det ligge i sykkel.Erik.H.M skrev:Hei! Jeg har en Yamaha ybr 125 som jeg ikke vet hvor jeg skal legge vognkortet.
Det er ikke avtagbar sal på den![]()
Hadde vært fint med noen tips på hvor jeg evt. kan legge vognkortet
Erik
fikse skrev:Er ikke det et krav å ha originalen med seg?Vargtass skrev:Ikke avtagbar sal på YBR...?
Det må det da være, selv om du må bruke en fastnøkkel!
Selv har jeg en YBR, på Filippinene! Der har jeg en KOPI av vognkortet festa under salen. Null problem med verken fukt eller tjueradderMen jeg lar ALDRI originalvognkortet ligge I sykkelen!
Madammen pleier å ha sitt bak i lommen for ryggskinnen i jakken. Jeg har pleid å putte det inn i 2 brødposer og bare trø det inn et sted på sykkelen det blir liggende, på de 3 siste psyklene har det blitt lagt i området bak sadelen, der kontaktene for baklyset etc er. Sikkert ikke ideelt, men det har funket hele tiden det :-)