Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Håy..
I dag den 28.nov har jeg bursdag. Ville bare nævne det sånn i forbifarten. Her vanka det kake og en liten cocnac etter hvert.
I dag den 28.nov har jeg bursdag. Ville bare nævne det sånn i forbifarten. Her vanka det kake og en liten cocnac etter hvert.
Re: Æ HAR BURSDAG...
Gratulerer med dagen i går Rogg. Du er vel i storform i dag nå da skjønner jeg, er det ikke bra herlig med dagen derpårogg skrev:Håy..

Hadde dag den 26' men er ikke i stand til å huske hvor gammel man er blitt (betyr egentlig ingeting) må spørre fruen om dette.rogg skrev:Håy..
Gratulerer med dagen :wav:
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..bm skrev:Hadde dag den 26' men er ikke i stand til å huske hvor gammel man er blitt (betyr egentlig ingeting) må spørre fruen om dette.rogg skrev:Håy..
Gratulerer med dagen :wav:
Gratulere med vel overstått.
Bryr meg ikke så mye med alderen jeg heller, teller heller ærfaringsår.
- Gullvingen
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Jeg får vel i all høflighet overrekke en hilsen jeg også, selv om jeg tydeligvis er sent ute...rogg skrev:Håy..
GRATTIS MED DAGEN

Norge er som Rubik's kube..
vend og vri - fortsatt firkantet...
vend og vri - fortsatt firkantet...
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
Og der var ditt innlegg nr 500 et faktum rogg. Ikke nok med det, det er pinadø frædda, så da kan du sikkert ta to...rogg skrev:Håy...
Takker så mye. Aldri for sent med en hilsen.
Det er lov for andre og melde sin dag her. Koselig med litt oppmerksomhet en gang i blant. Så det er bare å sette i gang.

mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60