GlobesLogg: takk for sist....u all :)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...
..søppelbøtta som passer godt inn; her i garasjen 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: x
Schtiilliig Globe
, den der får du vel plass til hele Kawan oppi åsså

Sist redigert av ArcticTiger den 18 jan 2013, 20:02, redigert 1 gang totalt.
- Globe
- Kontakt:
Der havner alle deler fra "non-kawa-MC'er" som befinner seg her. Har et par Hondaer stående = masse avfall, 3 stk Yamaha = spesialavfall...og en Suzuki da 

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Kjører stil ser jeg
. Jeg hadde ei brusflaske ( 0,5 ) med kawa logo på også en gang, finner jeg den igjen skal jeg jammen sende den som motstrøms flaskepost oppover til deg 
Men søppelbøtta var tøff den
Det ligger igjen noe kawa greier her også noen steder.

Men søppelbøtta var tøff den

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- fikse
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Det skal Kawa ha: De fant "rette" fargen den gang de startet med denne grønne. Dritatøff
KTM er et annet merke som er flinke på dette med farge. Den oransje fargen dems er blitt ett varemerke :-)
For noen år siden, på Rebel-treffet i Sveio, traff jeg og fruen en fyr fra Odda, med en restaurert Kawa hvor ting og tang var lakkert så inn i hestedasken strøkent: Selv skruehodene hadde flere lag farge- og klar-lakk. Slikt får meg mør i sinnet og våt i blikket

KTM er et annet merke som er flinke på dette med farge. Den oransje fargen dems er blitt ett varemerke :-)
For noen år siden, på Rebel-treffet i Sveio, traff jeg og fruen en fyr fra Odda, med en restaurert Kawa hvor ting og tang var lakkert så inn i hestedasken strøkent: Selv skruehodene hadde flere lag farge- og klar-lakk. Slikt får meg mør i sinnet og våt i blikket

Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
- taco
- Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Til ettertanke....
Du ser en irrgrønn farge - hva tenker du på da? KAWA, og nå tar man seg i at man tenker GLOBE også
.Det var det jeg tenkte på når jeg så denne artikkelen i VG i hvert fall.
Står riktignok ikke Kawasaki på de, men Globe fikser vel det også.
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10106680" onclick="window.open(this.href);return false;
Du ser en irrgrønn farge - hva tenker du på da? KAWA, og nå tar man seg i at man tenker GLOBE også

Står riktignok ikke Kawasaki på de, men Globe fikser vel det også.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10106680" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
taco skrev:Til ettertanke....
Du ser en irrgrønn farge - hva tenker du på da? KAWA, og nå tar man seg i at man tenker GLOBE også.Det var det jeg tenkte på når jeg så denne artikkelen i VG i hvert fall.
Står riktignok ikke Kawasaki på de, men Globe fikser vel det også.![]()

Tar nok ikke veldig lang tid for Globe klikker heftig med kjøpefinger'n på denne.
At det er BOSE gir neppe mindre næringen til kjøpelysten...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: x
Ja Globe har vært dyktig på merkevare- og image-bygging, det er sikkert
Men han får et serriøst immitscjh-problem den dagen han får seg en Ånnkli Mottor-sykkel, som ikke kommer i spy-grønnt

Men han får et serriøst immitscjh-problem den dagen han får seg en Ånnkli Mottor-sykkel, som ikke kommer i spy-grønnt

- taco
- Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Ja, enigArcticTiger skrev:Ja Globe har vært dyktig på merkevare- og image-bygging, det er sikkert![]()

Men annonsen vil bli no' sånt: "MASSE spy-grønt ekstrautstyr selges" Ved rask avgjørelse kan en Kawasaki (motorsykkel) medfølge"

2012: 7500 km
- Globe
- Kontakt:
Slikt utstyr fra kjente merkevarer og med rett farge .... er merkevareforsterkere...for meg!
Takk for tips og fornøyelige innlegg :)
Jeg får tipse http://www.globeshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; om dette :)
Takk for tips og fornøyelige innlegg :)
Jeg får tipse http://www.globeshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; om dette :)
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Det eneste jeg ikke liker med Kawasaki er denne grønnfargenfikse skrev:Det skal Kawa ha: De fant "rette" fargen den gang de startet med denne grønne. Dritatøff![]()

Jeg blir bare forundret over hvor mye farger betyr for mange. Trodde det var noe som kvinnfolk var mest opptatt av, men det stemmer tydeligvis ikke. Hvis en spør ei dame om hva slags bil de har kjøpt/de så på, er det ikke sjelden svaret er: Har ikke peiling, men den er/var rød....
Imidlertid må jeg innrømme at blåfargen på Shadowen jeg hadde, syntes jeg var utrolig lekker....
Imidlertid må jeg innrømme at blåfargen på Shadowen jeg hadde, syntes jeg var utrolig lekker....

- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Hmmm, hva slags kvinnfolk er det du menger deg med?Godtvoksen skrev:Jeg blir bare forundret over hvor mye farger betyr for mange. Trodde det var noe som kvinnfolk var mest opptatt av, men det stemmer tydeligvis ikke. Hvis en spør ei dame om hva slags bil de har kjøpt/de så på, er det ikke sjelden svaret er: Har ikke peiling, men den er/var rød....
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
En kvinnehånd kan si mye, og det må bli kvinnetyper som har hender lik de til venstre i bildet...Carpa skrev:
Hmmm, hva slags kvinnfolk er det du menger deg med?