Rukka jakke.

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Rukka jakke.

Legg inn av JohnnyTh »

Har veldig lyst på ei Rukka Armas jakke. problemet er bare at jeg kjøpte meg ei Rukka jakke i sommer og Armas er veldig dyr.
Jeg husker ikke modellnavnet på jakken men kan skaffe et bilde senere. Den er ensfarget sort med reflekser. Fjorårets modell og har vanlig glidlås, ikke den nye typen. Jakker er str54 og passer meg som er 180cm med normal kropsbyggning, men jeg kan ikke ha for mye klær på under. Hadde nok passet noen som er litt mindre en meg bedre.
Det er ingenting feil med jakken, har bare lyst på noen av ekstra finessene som er på armas modellen

1500kr så er jeg fristet til å selge.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
JohnnyTh

Re: Rukka jakke.

Legg inn av JohnnyTh »

Da har jeg endelig fått tatt noen bilder.

Bilde

Bilde

Bilde

Størrelsen er som nevnt 54 og passer meg fint selv om jeg har litt for høy bmi i forhold til mine 180cm.
Eneste grunnen til at jeg kjøpte ny er egentlig at jeg sendte litt for mye penger med kona til London slik at hun kjøpte en Rukka ArmaS til meg. Ingen feil på jakken og bortsett fra at jeg fant en ketsjupflekk (som jeg nesten klarte å vaske helt bort) så er det ingen tegn på at den er brukt. Innerfor kan tas ut. De hvite stripene på bildet er reflekser som luser opp og ser hvite ut pga blitsen. Kjøpte jakken i mai og den ble brukt ut sesongen. Bor jo i Norge så har fått prøvd den i regn (mye) og ned til 2 grader med kun tskjorte under. Har holdt meg tørr hele veien men da gradestokken krøp under 6 grader kjente jeg det var greit med en genser under. Den har og en stropp som går mellom bena hvis man ikke bruker glidlåsen som kan festes til tilsvarende bukse. Passer til Rukka sine bukser også nåværende modell.

PS vanlig glidlås.

TheBandit
Motorsykkelen din: ---

Legg inn av TheBandit »

.
Sist redigert av TheBandit den 03 mar 2015, 17:31, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

Er faktisk litt usikker på hva modellen heter. Det er "billigste" modellen til Rukka, tenker det er en den som heter Athos nå. Usikker på om denne heter det samme. Det er albue og skulderbeskytter i jakken orginalt. jeg har satt i en ryggplate fra en annen jakke. men trenger den til reserve jakke mi. Beskytterne er i Rukka sitt rutemønster. jeg liker disse siden de ikke blir så varme som mange andre.
4 lommer, 2 utvendig og 2 innerlommer. Borrelås stramming nederst og "belte" i livet

TheBandit
Motorsykkelen din: ---

Legg inn av TheBandit »

.
Sist redigert av TheBandit den 03 mar 2015, 17:31, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

jeg lar jakka ligge en uke til her på forumet før prisen stiger og den går på finn :)

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

Har fått endel spørsmål om hvor jeg holder til og det er altså på sørlandet. Farsund i Vest-Agder nesten ved Lindesnes for dere som ikke er så veldig kjent. Reiser endel i jobben. for tiden mest Kristiansund og bergen hvis noen har lyst på ny jakke der.

Brukeravatar
JohnnyTh

Re: Rukka jakke.solgt

Legg inn av JohnnyTh »

En av våre medsammensvorne her fikk jakken til forumpris. Synes nesten jeg fortjener klapp på skulderen AJ :[-o<

Jeger68
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jeger68 »

Da har jakka fått et nytt hjem i Østerdalen :) takk til JohnnyTh for en hyggelig handel!

Brukeravatar
JohnnyTh

Legg inn av JohnnyTh »

:thumleft det var morro.

Svar