Ikke vondt ment jeg er bare misunnelig, kos deg, så rå ut den.
Vet forresten at det ligger en søknad inne om å få en scooterled fra Finnskogen inn til Sverige,
går den gjennom skal jeg vurdere noe slik jeg å.

Service priser: det glemte jeg å spørre omEasyRider skrev:Så fin ut denne Jompa![]()
Men jeg er jo fra de dype skogene i Østfold, har null peil på snøscooter.![]()
Men vet jo at 2 taker har vært mye brukt.
Det jeg lurte på er åssen er servicepriser på 2 takt vs 4 takt?
Er vel forskjellige klasser her også, tenker da arbeidshest kontra leketøy?
Og vedlikehold intervallene er vel forskjellige?
Og hva er prisen på denne scootern? ser ikke billig ut.
Snerten sak det der, løp å kjøp...Jompa skrev:Service priser: det glemte jeg å spørre omEasyRider skrev:Så fin ut denne Jompa![]()
Men jeg er jo fra de dype skogene i Østfold, har null peil på snøscooter.![]()
Men vet jo at 2 taker har vært mye brukt.
Det jeg lurte på er åssen er servicepriser på 2 takt vs 4 takt?
Er vel forskjellige klasser her også, tenker da arbeidshest kontra leketøy?
Og vedlikehold intervallene er vel forskjellige?
Og hva er prisen på denne scootern? ser ikke billig ut.![]()
Men ventilene skal kontroleres etter 40 000 !! Km på denne.
Mange forskjellige klasser, deep snow, mountin (klatrescooter) touring, crossover og arbeidshester.
Dette er en touring, middels langt belte og best egnet til kjøring i løype og noenlunde fast sne.
Pris , 100 +
Ikke for å strø salt i såret, her er bilde av den som skal prøves:Svein2 skrev:Vi i sør må finne att treskia vi, hvis vi skal til skogs eller innover noen myrkjøler om vinter`n.![]()
Ikke vondt ment jeg er bare misunnelig, kos deg, så rå ut den.
Vet forresten at det ligger en søknad inne om å få en scooterled fra Finnskogen inn til Sverige,
går den gjennom skal jeg vurdere noe slik jeg å.
Og henger han en tamburin på siden,så får han lyden ogsåsimpson skrev:Med "Ducatieksos" og greier.........
Kawasaki skrev:Og henger han en tamburin på siden,så får han lyden ogsåsimpson skrev:Med "Ducatieksos" og greier.........
Her er den, mangler bare gearkasse.ZZR-Erling skrev:Er vel neste motor hos "Yamaha MC" dette.
Dette er feil ... i allefall 20 mil lengere nord. Mc kan jeg kjøre ca 6 mnd i året, minst, mens snescootersesongen ikke mere enn 4-5, maxArcticTiger skrev: Men, øhh, ja, du har vel strengt tatt lengre Snøscooter-sessong, enn MC-sessong der oppe hos deg
Det tar nok simpson feil, er jo eksos i en blanding av R1 og MT-01 stil det derEasyRider skrev:Kawasaki skrev:Og henger han en tamburin på siden,så får han lyden ogsåsimpson skrev:Med "Ducatieksos" og greier.........