Jeg ser etter den gode gamle typen med flettede pigger. Er den rusten er det bare fint!

Hadde vært konge!JohnnyTh skrev:Tror ikke jeg har noe, men skal si ifra hvis jeg finner :-)
Må nok bruke den fornuftig så en minimerer risken for å få pålegg fra SVV om fjerning da.. Men ser for meg at det kan bli fintlasse_hansen skrev:Ny type mc-styling, piggtråd
Hehe! Det hadde vært noe! Skal raske med meg masse drit derfra om jeg passerer der en gangRuneMC skrev:Nei, men leste heromdagen at det visst var noe piggtråd i nærheten av Tschernobyl (se bildet midt på siden - metallskrapet som ligger over broen har surret piggtråd rundt seg - sikkert litt radioaktivt også - det blir jo prikken over i-en )
...men kanskje litt farlig langt å dra
Ja!!! Det hadde vært utrolig snilt av deg!! :-) :-)ArcticTiger skrev:Dette kan jeg nok ordne til deg Bjønnavind. Send meg din adr på PM, så kan jeg kveile ihop litt å sende til deg i ei pakke, om du ikke får tak i noe i nærområdet
DET hadde jo vært konge!Banditmannen skrev:Blir det vårpuss på BengaWinga i år?
Hadde vært artig å samles en plass, og flekka litt på winga di!
Og så kunne alle sammen ta med noe "tilbehør", sånn som piggtrå, dyrekranier o.l...:
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2