Vi er nemlig blitt tilbudt en stand på årets MC-messe den 1. til 3. mars med gode betingelser vi kan leve med.
Nevner med en gang at dette er noe helt nytt for i hvert fall meg - å delta på messe med et produkt/en tjeneste. Siden tilbudet er bare noen dager gammelt har jeg ikke hatt tid til å tenke veldig mye over hvordan en stand skal se og og hva som skal presenteres.
Joda, nettstedet MCsiden.no skal stå i fokus og presenteres best mulig. Men forumet er mer enn nettstedet. Medlemmer møtes og drar på turer og treff sammen og deler sine opplevelser både ute på veien og her på MCsiden.no.
Uansett skal vi finne en form og stil som passer inn og som gjør at folk legger godt nok merke til oss på Messa.
Men! vi trenger hjelp fra dere som er medlemmer her inne!
Jeg er ikke helt sikker på hva jobben blir, men én ting er sikkert og det er at vi vil ha to stykker på standen. Om det blir alle tre dager får vi se på, men vi strekke oss langt for å få til det.
Hva vi kommer til å ha på standen er enda ikke klart bortsett fra åpenbare ting som et eller flere MCsiden.no bannere, ekte håndlagde laminerte MCsiden visitt-kort

I tillegg en PC hvor folk kan gå inn å kikke på MCsiden.no, evt. registrere seg som medlem.
Så til selve saken:
Vi trenger flere frivillige til å være med på å betjene MCsiden.no sin stand på MC-Messa 2013!
Er du interessert ber jeg om at du sender meg en mail til:
admin@mcsiden.no (helst ikke PM siden den postkassa fylles fort opp...)
og skriver noen få ord om deg selv og hvorfor du har lyst og hva du kan og ønsker å bidra med.
Vi kan ikke love gull og grønne skoger og feite honorarer. Men vil selvfølgelig forsøke å sørge for at frivillige får gratis adgang. I tillegg tilbyr vi dere en gratis T-skjorte som takk for jobben.
Intet lukrativt engasjement i så måte, altså... Men kanskje en opplevelse for livet? Hvem vet...?
Vi venter i spenning på tilbakemeldinger... :-)