Og når farten er stor, så biter Kulda desto verre, så pass for sikkerhets skyld på å ha med deg noen av disse, så du har i bakhanda hvis Kron-Juvelene blir kraftig nedkjølt

helt klart-jævlig artig å høre 64årgangen i nord i forhold til her heime..om det er mange mil i mellom er opplevelsan jaggu like...ArcticTiger skrev:Du kan vel ha så mange bilder du vil som er linka fra externe baser, som photobucket.com feks, da de ikke belaster MCsidens lagerplass.
Vi skjønner godt at du må fylle loggen din med ikke mc-relaterte saker, så lite som du kjører med Mottorsykkern![]()
![]()
Nei, stå på Jompa, og la oss få stadige rapporter fra livets gang på dine trakter
Nei- Jompa. Du må ikke ta pause fra MCsiden.Jompa skrev:Følger oppfordringa om å ikke laste opp flere bilder som ikke er mc-relatert.
Har derfor fjerna bildene som var lagt inn i dette innlegget.
Og siden bildene er borte, ble teksten ganske meningsløs, så jeg fjerna likegodt den også.
Jeg har bladd litt tilbake til de aller første sidene i bloggen, som ble skrevet for omtrent nøyaktig to år siden.
Det begynte med 80-talls sykler, og 80-talls drømmer blandet med mitt "nye mc-liv", derav overskrifta.
Ser at etterhvert har jeg sklidd ut ganske mye i forhold til ideen med bloggen, så jeg trur nesten jeg tar
en lang pause.
Er tilbake til våren når sykkelen er på veien igjen.
Ikke skremmende vel ?L-NA skrev:Litt skremmende lesing dette her Jompa. Det er som det er tatt rett ut av min ungdom, og jeg humrer ikke så helt lite når jeg leser dette. Dans på Fitjar med "Unit Five":jada:
My brother from another mother...Jompa skrev:Ikke skremmende vel ?L-NA skrev:Litt skremmende lesing dette her Jompa. Det er som det er tatt rett ut av min ungdom, og jeg humrer ikke så helt lite når jeg leser dette. Dans på Fitjar med "Unit Five":jada:
Men herlige minner. De første gangene ute på "livet" var fryktelig spennende den første halvtimen.
Og så gikk det som regel galt.
Bacardi og Cola var selve "drammen". Og tøff som man var, va det om
å gjøre å drikke mest mulig fortest mulig.
Som oftest endte det med kraftig fyllesyke.... og gamlingan som ikke snakka te meg før langt utpå
søndagskvelden.
Æ prøvde å smake på Bacardi og Cola for ikke så lenge siden, blæææ.