At du ikke er overbevist ennå , har du jo bevist flere gangerEasyRider skrev:Jeg er ikke hellig overbevist om det her altsåBringisen skrev:Du tar ikke feil nei , jeg har til og med hatt 2 stk. 1200ccm og 1 stk. 1000ccm. Så jeg også har prøvd å kompensere for "mindreverdighetskomplekser" slik som dere driver med , men heldigvis så gikk det over etter et vågalt forsøk på å gå ned til 800ccm.ZZR-Tom skrev:Tar eg ikkje feil så har du hatt en 1200cc, så du har altso prøvd å kompansere. Så lenge du ikkje har svart på noken av e-mailane som ligger i spam kassen så jahhh. Men bra forsøk å kjøre omvendt psykologiBringisen skrev:ArcticTiger skrev:ÅHH, begynner du nå med detta Små-Kubbikk-gnålet igjen Bringisen, trudde vi var ferdig med det
![]()
Det er jo freddan og sååå enkelt å fucke opp alle med mindreverdighetskompleks som prøver å kompensere med kubikk og masse hester
![]()
![]()
![]()
Kompleksene forsvant og er ikke lenger redd for å innrømme at jeg ikke trenger mer enn ca 800ccm jeg , har det morsomt og herlig uten å måtte bevise noe
![]()
Tipper neste sykkel blir over 1000 cc, så slipper du å stå alene i sandkassa og forsvare ditt valg av 800 cc![]()
![]()

Og det er tydelig enda forvirring om at det skal være jeg som forsvarer mitt valg , når det største hylekoret er dem med motorer fra 1000ccm og oppover. Med en gang noen skriver et pent ord om noe med mindre enn 1000ccm så er hylekoret der med en gang for å jekke oss ned å messe om at deres valg er helligere enn jomfru Maria :-)å Sandkassen der småguttene krangler om hvem som har størst bil , far , sykkel eller hva , er jeg ferdig med som du sikkert ser , men det er sannelig mange her som ikke er over det stadiet ennå