Men nå har jeg flyttet nesten ferdig og brukt de siste ukene til å lage ferdig verksted i garasjen! Med god hjelp av Tomsnes ( som tror han få ha spagetti raceren her helt til snøen går...

Uansett; Huset vi flyttet til hadde en stor garasje som egentlig ble bygget for bli et lite blikkenslager verksted med garasje.. Så forrige eier hadde lagt inn både vannledning, avløp og varme i begge gulvene...

Det var jo som skapt for sykkler!! Men jeg måtte bygge en garasje til til kjæresten siden denne ble brukt til sykler og bilen min i den minste delen....
Når jeg endelig ble klar med noen barnerom, bad, en hybel til guttungen og kjøkken i huset, ble det tid til verkstedet

Så vi foret på vegger til 15cm og isolerte, takene ble krysslektet så jeg fikk inn 20+5cm isolasjon og innfelte lamper.. Portene ble byttet til "isolerte"
På veggene fikk jeg inn OSB plater før gipsen, så er både skrufester og brann ivaretatt. Himlingen ble gipset og fikk et et par avsug punkter for å ta det verste. Samt 4 gode løftekroker så jeg kan løfte det jeg vil :-)
Et brukt kjøkken kjøpt inn og det gir masse benk og skapplass for en rimelig penge!:-)
Bildene viser stort sett mc-verkstedet, men også litt fra "bilgarasjen" hvor jeg har fått inn en stooor kompressor og ikke minst et urinal!!!!
Et lite knippe bilder fra siste mnd... eller litt mer da... Nå er det forsåvidt innviet, Bjønnavind og TOmsnes hjalp meg ut med Tripster motoren så nå er den klar for slakt..

... Godt å være på nett igjen kjenner jeg