Elolz skrev:Litt nysgjerrig på hva disse 748'ene går for? Hvor mye tenker du å legge den ut for? Har jo hørt at gamle Ducatier er dyre med tanke på service med mindre en skrur selv. Har du merket noe til det? Hvor mye er den kjørt? Ser ut som du har tatt godt vare på den ihvertfall :-)
Jeg er litt usikker på hva disse syklene går for. Vil tippe en plass rundt 70.000,- Kommer litt an på km stand osv.
Service på Ducati er ikke noe dyrere enn andre sykler. Eneste problemet er at det er få verksted i landet som utfører service på disse syklene. Haugesund og Laavås er vel eneste godkjente verkstedene? Som ofte resulterer i at de med Ducati skrur en del selv (på ingen måte negativt)
Min er kjørt rundt 33.000 tror jeg. Må sjekke måleren for nøyaktig tall
Ja denne sykkelen er godt tatt vare på :-) Dette har vært min øyesten de siste årene (håper ikke damen leser dette)
JohnnyTh skrev:
Men det er ikke Oseberg:) Superior er et flott flotell. Beste jeg har vært på. Her på Draugen venter vi på Regalia.
Hvem jobber du for?
Nei bildet er ikke av oseberg, det er av flotellet når det er koblet på noe annet. Vi ligger utenfor Oseberg Feltsenter nå, flotellet skal ligge her under HAP'en. er noe oppussing av lugarer og jobbing med utbedring av borring på Bravo.
Jeg jobber for tiden i et firma som heter SONTUM Fire & Safety. Vi har rammeavtale med statoil, har service og vedlikehold på alt som heter brann og sikkerhetsutstyr ombord på alle installasjonene på norsk sokkel :-)
simpson skrev:
jeg bare må sitere en gang til. Sitat "De er kommet såpass lavt i pris ja. Da ser jeg ingen grunn til å selge min når jeg går til innkjøp av ny Da skal den heller få være stumtjener i inngangspartiet i leiligheten" sitat slutt.
Dette kom fra en mann etter jeg hadde handlet en 748 for en stund tilbake på ett anne forum.
Lordshaft, regner med du holder ord?
Det er da Jæ**** som folk skal huske da