Gratulerer så mye meg ny grom plass!!

Syntes det lignet,ja. Var og hentet meg en brukt sånn en for 2-3 uker siden. Har bare såvidt prøvd den,men tror den skal holde i massevis til mitt bruk. Langsgående auto-matingen fungerte ihvertfall utmerket,dreide fint av en alu-hylse som jeg testet på.Skaleringen på "tvers-matingen" stemte på tiendelsmillimeteren sammenlignet med skyvelære utifra hva jeg selv kunne måle.Twister skrev:Det er den benken ja :-)
Om jeg hadde hatt plass og penger, hadde jeg ikke kjøpt kombibenk... Men det duger fint om man ikke tar for store kutt osv...
Størrelsen er fin til mitt bruk. Den har egentlig ganske stor høyde over vangene så jeg fint kan slipe skiver og dreie bremsetromler osv...
Stemmer vel bra med tiendeler, hverken skyvelære eller mateskruer er nøyaktigere. Har digitalt skyvelære som viser hundredeler, men det måler jo ikke hundredeler, til de har vi mikrometerKawasaki skrev:Syntes det lignet,ja. Var og hentet meg en brukt sånn en for 2-3 uker siden. Har bare såvidt prøvd den,men tror den skal holde i massevis til mitt bruk. Langsgående auto-matingen fungerte ihvertfall utmerket,dreide fint av en alu-hylse som jeg testet på.Skaleringen på "tvers-matingen" stemte på tiendelsmillimeteren sammenlignet med skyvelære utifra hva jeg selv kunne måle.
Så i den andre tråden din hva du fikk til å lage på den,så da er det godt nok for en slaur som meg.
Du må oppdatere når du har fått montert og prøvd DRO'ene dine,litt ekstrautstyr blir vel aldri feil
Med Cola eller kaffi?tomsnes skrev:Det eneste som mangler nå, er et staselig tappetårn...
Hehe... En guidet omvisning?? ja det skulle vært noe... hatt detså romslig at man måtte ha en slik for å komme seg rundt uten å bli sliten :-)Banditmannen skrev:Wow! Det var litt av ei furtebu!![]()
Går det an å booke en guidet omvisning?![]()
Hadde jeg bare hatt en slik furtebu.....skulle furtet kontinuerligCarpa skrev:Planer om å furte mye du skjønner jeg:
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Hadde jeg hatt kompetansen hadde jeg nok hatt et par slike selv... Ser utrolig herlig ut.Twister skrev: TheHaugHom: Det er litt slik at byggeprossessen med en slik bu er for meg også litt av gleden... Ville ikke vært det samme om jeg kom hjem og det var klart... Men det noe jeg "sliter" med... Må liksom gjøre alt selv... jobber litt med å prøve å slippe andre til... ( mest for kjæresten sin del, siden jeg fortsatt ikke forstår mitt eget beste.. )