Og det kan kanskje være like greit...

<helt enigAJ skrev:Tror jeg kan slå fast uten heftige protester, at ingen Moto Guzzi sykler omfattes av denne plastikkrakett-kategorien...
![]()
sikkert ikkeAJ skrev:Men det ække sikkert jeg blir noen sinke med Stelvio'en på fellesturer likevel...![]()
PROTEST....HEFTIG PROTEST Ta en kikk under høyre handa til føreren....Hva ser du???AJ skrev:Tror jeg kan slå fast uten heftige protester, at ingen Moto Guzzi sykler omfattes av denne plastikkrakett-kategorien...
![]()
En R ja. Skal ha et særdeles bra chassie, også snasen V4. KTM RC8 er ikke helt vekk de heller, og Triumph 675!Busa Trond skrev:Liker det jeg leser om denne Aprilia RSV4 i tester. Feit motor og lett som en 600.
Har ikke prøvd den, men kun sittet på den hos forhandler. En av dem jeg har lyst til å prøve en gang
høres korrekt ut ja, enig.Andreas skrev:Definisjon på hva som kan kalles R-sykkel er vell veldig enkel? Er den konstruert og vært brukt i baneracing, så er det en R-sykkel.
Ingen produsenter som har laget en R-modell uten å hatt som intensjon å bruke den i racing?
Plastrakettfavoritten min er forøvrig Ducati 1098R![]()
Ingen problem det vet du L-NAL-NA skrev:har vel sån ca, ingen mulighet for å kjøre disse maskinene.