For noen år siden da jeg kjørt XX så var det en 1098 som bydde opp til dans, men jeg greide ikke holde taktenAndreas skrev:Plastrakettfavoritten min er forøvrig Ducati 1098R![]()

For noen år siden da jeg kjørt XX så var det en 1098 som bydde opp til dans, men jeg greide ikke holde taktenAndreas skrev:Plastrakettfavoritten min er forøvrig Ducati 1098R![]()
At 1098 er ett råskinn som mange må bite i gresset for kan jeg skrive under på.Busa Trond skrev:For noen år siden da jeg kjørt XX så var det en 1098 som bydde opp til dans, men jeg greide ikke holde taktenAndreas skrev:Plastrakettfavoritten min er forøvrig Ducati 1098R![]()
. Men den deilige lyden av Termingnoni anlegget i karbon glemmer jeg ikke, meget vakker lyd i den 1098
L-NA skrev:PROTEST....HEFTIG PROTESTAJ skrev:Tror jeg kan slå fast uten heftige protester, at ingen Moto Guzzi sykler omfattes av denne plastikkrakett-kategorien...
![]()
Og det kan kanskje være like greit...
Ta en kikk under høyre handa til føreren....Hva ser du???![]()
![]()
Jepp, bekreftes ved å Zoome inn på tank merket..
Takker for det Simpson, og kjører jeg i området så gir jeg en lyd.simpson skrev:Ingen problem det vet du L-NAL-NA skrev:har vel sån ca, ingen mulighet for å kjøre disse maskinene.
Bare gi ett vink hvis du er på tur igjen så skal du gjerne få prøve min.
Protest avvist! Plastrakett må ha helkåpe! Den lille vindskjermen der er ikke nok...AJ skrev:L-NA skrev:PROTEST....HEFTIG PROTESTAJ skrev:Tror jeg kan slå fast uten heftige protester, at ingen Moto Guzzi sykler omfattes av denne plastikkrakett-kategorien...
![]()
![]()
Jepp, bekreftes ved å Zoome inn på tank merket..![]()
Jo'a... Blir å regne som en plastikkræcer den der, ja![]()
Guzzi kan hvis dem vil
Tørrvekt 192kg, 128hk v 8000rpm...det holder i min bok ikke til å bli kalt R-sykkel, uansett hvor mye R den måtte se ut som! Den mangler minst 50 hk.Misha skrev:Protest avvist! Plastrakett må ha helkåpe! Den lille vindskjermen der er ikke nok...AJ skrev:L-NA skrev:PROTEST....HEFTIG PROTESTAJ skrev:Tror jeg kan slå fast uten heftige protester, at ingen Moto Guzzi sykler omfattes av denne plastikkrakett-kategorien...
![]()
![]()
Jepp, bekreftes ved å Zoome inn på tank merket..![]()
Jo'a... Blir å regne som en plastikkræcer den der, ja![]()
Guzzi kan hvis dem vil
..jo, veier 35kg mindre...dvs, akser mye bedre. Desuten skal det ikke være kardang på en R! Det kommer jo et større effekttap til veien med det, høyere vekt, lastvekselreaksjoner mm...ikke bra.Icetruck skrev:R6 er da ikke en R sykkel?Min har bare 128HK
Var R sykkel.ejs skrev:![]()
TL1000r er vel regnet som R-sykkel,selv om den ikke er sterk.