http://www.facebook.com/photo.php?v=177763505698365" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my Galaxy using Tapatalk
showman skrev:Litt off topic, men fins det noen "Vis din mc her" eller "Medlemennes motorsykler" tråd? Det hadde jo vært litt moro å hatt :) (Spes når jeg akuratt har kjøpt min første sykkel og vill skryte litt, hehe)
Og sånn ca hva er gjennomsnitts alderen på forum her? Føler dere er gamlinger alle sammen
Har denne tråden, da...:showman skrev:Litt off topic, men fins det noen "Vis din mc her" eller "Medlemennes motorsykler" tråd? Det hadde jo vært litt moro å hatt :) (Spes når jeg akuratt har kjøpt min første sykkel og vill skryte litt, hehe)
Og sånn ca hva er gjennomsnitts alderen på forum her? Føler dere er gamlinger alle sammen
Ikke bare gamlinger! Jeg liker å se på meg som en ungdum i beste alder :-Pshowman skrev:Litt off topic, men fins det noen "Vis din mc her" eller "Medlemennes motorsykler" tråd? Det hadde jo vært litt moro å hatt :) (Spes når jeg akuratt har kjøpt min første sykkel og vill skryte litt, hehe)
Dere drar nok ned gjennomsnittsalderen ja men så kan vi jo diskutere den mentale alderen daLordShaft skrev:Ikke bare gamlinger! Jeg liker å se på meg som en ungdum i beste alder :-Pshowman skrev:
30 år og kjører plastrakett :-)
LordShaft skrev:Ikke bare gamlinger! Jeg liker å se på meg som en ungdum i beste alder :-Pshowman skrev:Litt off topic, men fins det noen "Vis din mc her" eller "Medlemennes motorsykler" tråd? Det hadde jo vært litt moro å hatt :) (Spes når jeg akuratt har kjøpt min første sykkel og vill skryte litt, hehe)
30 år og kjører plastrakett :-)
22 hershowman skrev:Litt off topic, men fins det noen "Vis din mc her" eller "Medlemennes motorsykler" tråd? Det hadde jo vært litt moro å hatt :) (Spes når jeg akuratt har kjøpt min første sykkel og vill skryte litt, hehe)
Likte spesielt godt den snutten hvor luringen står foran den grønne Kawaen og gir gassRottenikken skrev:Her er det mye rart![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=In0Gb7x3 ... detailpage[/video]
Har nettopp fått meg et GoPro 3 Black Edition. Veldig bra bilde! I dag var jeg på Osterøy og kjørte noen fine veier med isdekke :-) Sykkelen er en 12' 690 Enduro R.RuneMC skrev: @RoteEddie - fantastisk fine turer du får kjørt. Hvilket kamera bruker du? Synes fargene på både himmel og snø så veldig bra ut på den Hamlagrø videoen... og akkurat hvilken KTM modell er det du kjører??