ojda skrev:Hmmm, er det påtide å begynne å tenke på nedtrapping![]()
Bare viss du har tenkt å tryneojda skrev:Hmmm, er det påtide å begynne å tenke på nedtrapping![]()
Satser på at vi bare blir bedre og bedre etter hvert som vi blir eldre...OMAAS skrev:Bare viss du har tenkt å tryneojda skrev:Hmmm, er det påtide å begynne å tenke på nedtrapping![]()
![]()
Jeg for min del har alltid vært i min beste alder for motorsykkelkjøring
AJ skrev:Satser på at vi bare blir bedre og bedre etter hvert som vi blir eldre...OMAAS skrev:Bare viss du har tenkt å tryneojda skrev:Hmmm, er det påtide å begynne å tenke på nedtrapping![]()
![]()
Jeg for min del har alltid vært i min beste alder for motorsykkelkjøring
Alikevell er det sinnsyk forskjell i forsikringspremiene når det kommer til ung vs gammelojda skrev:Hmmm, er det påtide å begynne å tenke på nedtrapping![]()
Har aldri hørt om torskeinfluensaenjoo skrev:Trappe ned?
Neppe.
Nu er man snart dau uansett. Mest sannsynlig pga hjerteinfarkt, kreft eller noe annet.
Why worry?
Avisene elsker å ha artikler som skal gjøre oss redde konstant. Enten så dauer vi fordi vi ikke vasker lankene med sprit før vi smører ei brødskive, eller så får vi hjerteinfarkt siden vi spiser mindre enn 5 måltider om dagen, eller så er det dødelig å spise hestekjøtt, kanskje torskeinfluensaen tar en stakkar, kanskje kometen C/2012 F6 med sin giftige cyan-hale som snart passerer oss utsletter menneskeheten eller vi blir løpt ned og drept av en løpsk travhest i nabolaget...?
Glemte jeg å nevne slag-flåtten?
Eller kanskje vi rett og slett dør av angst siden livet er sååå farlig?
Hehe, om den ikke har kommet, så kommer den sikkert!!ejs skrev:Har aldri hørt om torskeinfluensaenjoo skrev:Trappe ned?
Neppe.
Nu er man snart dau uansett. Mest sannsynlig pga hjerteinfarkt, kreft eller noe annet.
Why worry?
Avisene elsker å ha artikler som skal gjøre oss redde konstant. Enten så dauer vi fordi vi ikke vasker lankene med sprit før vi smører ei brødskive, eller så får vi hjerteinfarkt siden vi spiser mindre enn 5 måltider om dagen, eller så er det dødelig å spise hestekjøtt, kanskje torskeinfluensaen tar en stakkar, kanskje kometen C/2012 F6 med sin giftige cyan-hale som snart passerer oss utsletter menneskeheten eller vi blir løpt ned og drept av en løpsk travhest i nabolaget...?
Glemte jeg å nevne slag-flåtten?
Eller kanskje vi rett og slett dør av angst siden livet er sååå farlig?![]()
![]()
ejs skrev:
Har aldri hørt om torskeinfluensaen![]()
![]()
Ja den var drøy men det er vel sikkert slik at de beskytter sine egne, akkurat som de gjør det i helseetaten når noen har gjort en bommert.ojda skrev:Jeg tror jammen det er forskjell på folk jeg :-)å
Denne var drøy![]()
http://www.bike.se//nyheter/polis-prata ... torcyklist" onclick="window.open(this.href);return false;