... har vel mer med hvor tøff man er....tomsnes skrev:Med de letteste tingene bakerst, går det helt fint.
Med 4 kasser øl fra Harrytur, får jeg MT'n opp på bakhjulet..![]()
Ellers er det ikke så lett...

... har vel mer med hvor tøff man er....tomsnes skrev:Med de letteste tingene bakerst, går det helt fint.
4 kasser øl!? Er det virkelig plass til såppass?tomsnes skrev:Med de letteste tingene bakerst, går det helt fint.
Har lenge hatt lyst på en sånn helårs-sykkel som 'sykkel nr2' (eller 3..4 ..forsåvidt, men så var det de penga). Vekt har vel mye å si på vinteren skulle jeg tro.. Har igrunn lenge vurdert å investere i en gammel XT, men føler jeg må vente til SV'en er solgt. Måte på hvor mange sykler man skal ha stående ..fikse skrev:Jupp, tutler meg frem og tilbake til jobben på NX-en, så sant det ikke er for j@vlig mye snø eller klink is på veien. Den 132KG tunge 250-en er superduper til sånn kjøring: Lett å kontrollere om det skulle "sladde litt på", lett å balansere mellom bilene, kvikkere enn en middels bil, og så starter den hver gang![]()
Det er jo grenser for hvor inspirert en kan kjøre om vinteren, uansett føre, men det holder iallfall PMS-en litt på avstand. Det kan igrunn anbefales: Gammel og billig japsecrosser, gode vinterdekk, og varme/tette klær. Trenger ikke noe mer enn det. Så kan en kjøre de fleste dagene i året.
Du sier noe.. Skal ikke langt inn fra kysten før det er betraktelig kaldere enn her. Ser meg foreløpig veldig fornøyd med 'forhalingen' til varmen her i arabia (les: haugesund)Voodoodoo skrev:Bor vi i samma land..![]()
12blå og kleine forhold for 2hjuls her... Men skiføret er bra