Moro å se på hvordan en lager et custom bygg. Må jo bare være helt genialt å kunne ha tilgang på fres og bøyeverktøy.

Vel jeg venter på mer bilder

Takk for "turen" så langt

Tror det der med å lakkere hjelmen var ett innfall pappa fikk under lakkeringen... husker ikke helt... haha!EasyRider skrev:Hehe ser du gir hjelmen en strøk også og med farstriper.![]()
Moro å se på hvordan en lager et custom bygg. Må jo bare være helt genialt å kunne ha tilgang på fres og bøyeverktøy.![]()
Vel jeg venter på mer bilder![]()
Takk for "turen" så langt
Du har virkelig funnet koden du. Veldig moro å lese og se på bildene dine. Så stor entusiasme og erfaring som deg er det ikke mange som har. Ikke bare helårskjøringa men også den kunskapen du har på det tekniske, og alle prosjektene.MLeikarnes skrev:Har tenkt på å starte en "blogg/logg" lenge her nå... men finner liksom ikke ut hva man skal skrive...![]()
Busa Trond skrev:Du har virkelig funnet koden du. Veldig moro å lese og se på bildene dine. Så stor entusiasme og erfaring som deg er det ikke mange som har. Ikke bare helårskjøringa men også den kunskapen du har på det tekniske, og alle prosjektene.MLeikarnes skrev:Har tenkt på å starte en "blogg/logg" lenge her nå... men finner liksom ikke ut hva man skal skrive...![]()
Fortsett slik, jeg skal i alle fall følge med på bloggen din
Vi er nok flere som leser uten å kommentere. Men må bare si som de andre her, imponerende arbeid, og utrolig interessant å se så mange bilder fra byggeprosessene dine. Absolutt en av de trådene her på MCsiden jeg liker best! :=D>MLeikarnes skrev:Busa Trond skrev:Du har virkelig funnet koden du. Veldig moro å lese og se på bildene dine. Så stor entusiasme og erfaring som deg er det ikke mange som har. Ikke bare helårskjøringa men også den kunskapen du har på det tekniske, og alle prosjektene.MLeikarnes skrev:Har tenkt på å starte en "blogg/logg" lenge her nå... men finner liksom ikke ut hva man skal skrive...![]()
Fortsett slik, jeg skal i alle fall følge med på bloggen din
Takker!
Godt med tilbakemeldinger! (litt kjedelig å skrive uten at noen leser det...)
Det kommer både mer bilder og tekst! har veldig veldig mye bilder og turer vi har vært på, men å finne alt i fotoalbum og scanne det! Nå er jeg jo på sjøen igjen, 25 dager igjen til jeg er hjemme så da skal jeg få scanneren til å gå varm igjen!
TheHaughom skrev:Vi er nok flere som leser uten å kommentere. Men må bare si som de andre her, imponerende arbeid, og utrolig interessant å se så mange bilder fra byggeprosessene dine. Absolutt en av de trådene her på MCsiden jeg liker best! :=D>
Takker!jodlevann skrev:Veldig bra ML, og verkstedarbeidene, det tar kaka. :=D>
Bilder er gull i min verden! Har så utrolig mye bilder at man glemmer nesten hva man har! Vanskelig å beholde noe orginalt i garasjen...dag-zzr skrev:Veldig fin blogg ML. Fine bilder med informative tekster og spennende ombygginger.