Må legge til at jeg hadde bortoverski på beina ... får høy puls bare av å tenke på det :-)å
Hva jeg gjør ellers? Sitter og funderer over AJ's valg om å stenge hasj-tråden ... første innlegget var kanskje formulert på en litt provoserende og "kriminell" måte ... men det er mange ting omkring dette som går an å diskutere. Det foregår en legaliserings-debatt omtrent over hele den vestlige verden, og i veldig mange land får man dette stoffet på resept. Hvis man ikke skal kunne diskutere det, så bør man vel heller ikke diskutere effektanlegg og harryturer med litt for mye kjøtt i toppkofferten, osv osv
Av alle rusmidler som finnes, så er det vel dette som er minst skadelig, alkohol f.eks er omtrent det sterkeste rusmiddelet som finnes, og det er få ting her i verden som fører til mere død og fordervelse enn alkoholmisbruk.
Paradoksalt nok, er alkohol det eneste som er lovlig ... forklar det, den som kan
Men vi behøver ikke starte en diskusjon omkring dette nå ... for min del ... jeg har jo sagt det jeg hadde på hjertet

Ellers så satt jeg her og koste meg med skiskytterjentene