Mye kos der og matauke,ser kult ut !!

Drittvær og drittvær...stabilt i alle fall... Trenger ikke tenke på hva som skal på når en går ut. Sjøstøvla og sydvest..Intruder skrev:Er det i Berger som her er det vel stabilt drittvær...
Jeg ser du er on-line nå iaffal, så da står det vel t liv..... eller glømmte du å skru av pesen igårrogg skrev:Tid for julebord, og som vanlig så er det jeg som er den som sørger for at guttene og jentene på jobben får seg god julemat og godt drikke...Er det stille fra meg i morgen, ja så kan årsaken være mye godt...
Slår aldri av pc'n, den står på 24 timer i døgnet. Kan forøvrig si at ribba var utrolig salt....for det gikk mye vann på lørdag. Men æ sto han a..ArcticTiger skrev:Jeg ser du er on-line nå iaffal, så da står det vel t liv..... eller glømmte du å skru av pesen igårrogg skrev:Tid for julebord, og som vanlig så er det jeg som er den som sørger for at guttene og jentene på jobben får seg god julemat og godt drikke...Er det stille fra meg i morgen, ja så kan årsaken være mye godt...
Går ikke i hi men inntar en behagelig hvilende stilling... Neida har vært aktiv på andre oppgaver. Blir litt å drive med når man engasjerer seg. Smia MC tar mye tid. Har vært mye aktivitet den siste tiden på klubbkveldene hver torsdag. Skyter på jaktfelt søndager, skytetrening tirsdager, jakt og vakt. Jobbet hele helgen så det er nok å henge fingrene i.Intruder skrev:Ute av hiet Rogg..de andre bjørnene pleier vente et par måneder,men du greide kanskje ikke eta nok i fjor høst...?
![]()