Ta england f.eks, der tar de bilder bakfra... akkurat samme teknologien.
Grunnen til at lyskryss ikke registrerer moppen skal jeg ikke uttale meg om... da jeg ikke har den fjerneste anelse, eller fått høre noe om disse i min karriere

Det finnes vel forskjellige løsninger på dette .... en bomstasjon vi hadde her registrerte lengden på kjøretøy ved hjelp av magnetisme ... muligens for at billettørene ikke skulle ha mulighet til å jukse ved å slippe flere kjøretøy igjennom på en billett?Kawasaki skrev:LordShaft skrev:Mener disse registrer akselavstand med sensorer i bakken. Litt av det samme som de bruker på fotobokserarrester meg gjerne om jeg tar feil
Dette har jeg ikke greie på,men det høres ikke sansynlig ut. Tror ikke moppen ville klart å løse ut de sensorene
Meiner du CBR1000RR Fireblade eller CBR1100XX Blackbird?Bjønnavind skrev:Kjappeste jeg har kjørt var ca 240 med en Cbr1100RR. Speedometermåling. Var litt i kjappeste laget spør du meg :-P
Fireblade. Fikk prøve en for et par år siden med klar beskjed om å dra skikkelig til!ZZR-Tom skrev:Meiner du CBR1000RR Fireblade eller CBR1100XX Blackbird?Bjønnavind skrev:Kjappeste jeg har kjørt var ca 240 med en Cbr1100RR. Speedometermåling. Var litt i kjappeste laget spør du meg :-P
5hk gjør itt no med toppfarta.Tommern skrev:Its not the fart that kills you,its the smell! Det kan hende jeg har skimtet 241 km/t på speedometeret!Ikke dårlig for en sykkel som er oppført med toppfart på 226 km/t. Nå skal det legges til at jeg har Arrow Lowboy eksos,som skal gi ca 5 hester mer enn original eksos
Jeg begynner med banekjøring til våren,så da håper jeg at jeg får ut litt fartsbehov der :-)å