vi dro hit for "det andre forumet" ble bare kozeklemzeoverdose...
nå har alt blitt regulert til kjedsomlighet...

Det kan jo ikke blli annerledes når all uenighet skal knebles. Er man litt frempå så kommer man på kanten noen ganger men måten man da blir tilsnakket på uten noen som helst form for ydmykhet gjør at man blir forbannet og trekker seg ut. Det de ikke tenker på er at det vitterlig er uenighet som skaper diskusjon og temperatur. Forum med lobotomerte blir det lite fart i.... Nå får dere ha en god dag alle dere lobotomerte.mekkern skrev:De jeg kom hit med for noen år siden og blåste liv i dette forumet har enten forlatt forumet eller blitt "banned"..
vi dro hit for "det andre forumet" ble bare kozeklemzeoverdose...
nå har alt blitt regulert til kjedsomlighet...
Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damerZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?
De reglene er satt nåJohnnyTh skrev:Jeg har noen bilder jeg har lyst til å legge ut her for å høre om de er over grensen, men må vente til de finner ut av bilderettighets regelen
Missforstå meg riktig, eg meiner ikkje at du har gjort noke gale. Husker et bilde om en julenisse og ei dame, synest det var bere morsomt og det gjor dei andre og. Eg bere synest at det er merklig at eg skal få en mail som eg har vansklig å tyde som noke annent en advarsel, og det for et bilde som eg personlig meiner er langt i fra grensa til å kallest fordummandes/støtandes/kvinne fiendtlig etc.Carpa skrev:Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damerZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?![]()
og jeg bryr meg ikke om at dere gjør det heller men jeg skjønner at det kan bli en vanskelig balansegang dette her.
Hva er akseptabelt og hva er ikke? AT kledd i kun sine hvite kalsonger men ikke jente i bikini?
Jeg kikket litt i tråden Bikes 'n babes og Bikes 'n hunks og der ble det minnet på reglene for å legge ut slike bilder men ingen bilder som ble sett på som nedverdigende så vidt jeg kan se.
Tja, det e ganske ofte æ miste evnen til å tenke rasjonellt av diverse bikinier:)ZZR-Tom skrev:... muli eg har feil og damer som sprader rundt med bikin innlands og utlands er fordummandes