Ta heller en dans etter denne dereevike skrev: KM får værsågod montere billedskinner og stang til veggbildet utover kvelden/natta, til han blir ferdig

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0EQnozxB ... detailpage[/video]
Ta heller en dans etter denne dereevike skrev: KM får værsågod montere billedskinner og stang til veggbildet utover kvelden/natta, til han blir ferdig
Hvem vet, kunne jo nesten virke som en markedsundersøkelse....Kawasaki skrev:EasyRider skrev:Hasj-tråden?
Den har jeg ikke fått med meg.![]()
Hva var grunnlaget for å stenge den?
Noen som har en link fort og gærnt?
Slapp av,mann. Det var ingen som skulle selge
ÅRSAVGIFT
Forløperen til dagens årsavgift ble innført i 1917 og var opprinnelig ment som et midlertidig tiltak for å skattlegge luksus.
Årsavgiften er i dag først og fremst en fiskal avgift, dvs. en avgift som har som eneste formål å gi staten inntekter.
Fra 2008 fikk årsavgiften også en miljøpolitisk begrunnelse ved at dieselbiler uten fabrikkmontert partikkelfilter fikk høyere årsavgift enn andre kjøretøy i avgiftgruppe 1.
Differensieringen ble i første rekke innført for å redusere utslipp av partikler.
Og snart har vi rushtidsavgift ogsåRuneMC skrev:Årsavgift + drivstoff avgifter + engangsavgifter + etc, etc på kjøretøy = 55,5 milliarder i inntekt til Staten (estimat for 2013)
Bompenger i 2013 er beregnet å gi 9,5 milliarder.
Budsjett for veiformål i 2013 = 17,8 milliarder (hvorav 9,5 milliarder er bompenger), så egentlig gir Staten bare tilbake 8,3 millarder til veiformål.
Det ordna segojda skrev:Akurat nå sitter jeg å irriterer meg over at jeg svor jeg skulle la jentetråden i fred![]()
Hadde jo så lyst til å dele med meg bilde av denne flotte jentejakka![]()
Hehe. det er jenta si det, som hjelper en svak sjel å holde forsettene sineCarpa skrev:Det ordna segojda skrev:Akurat nå sitter jeg å irriterer meg over at jeg svor jeg skulle la jentetråden i fred![]()
Hadde jo så lyst til å dele med meg bilde av denne flotte jentejakka![]()