og der trives jeg veldig bra.
Har faktisk vert medlem over 6 timer

Av en eller anna grunn betviler jeg det, sånn nick tatt i betraktning.Kawasaki skrev:Medlem i Bandidos,veldig bra klubb
Trodde vår egen Svein2 var formann og rundeteller i Heradsbygd-Rundkjøringsklubb jegIntruder skrev:På Hamar er Old Bikers hjemmehørende,der er vår egen Svein 2 turansvarlig...![]()
![]()
Je har avansert litt etter at je har kjørt i 30 år med Honda 50`n rundt bensinpompa på gamlecoop`n.Busa Trond skrev:Trodde vår egen Svein2 var formann og rundeteller i Heradsbygd-Rundkjøringsklubb jegIntruder skrev:På Hamar er Old Bikers hjemmehørende,der er vår egen Svein 2 turansvarlig...![]()
![]()
(
)
Er også medlem i senior mc avd.øst. der er det myeog flott aktivitet. Begynner med rustløser på rudskogen.. i mai. tror det er den 1.så er det veldig mange turer gjennom hele sommeren. Har også tenkt å bli med på førerutviklingskurset. Ta lisens på gardemoen, så kan man kjøre på rudskogen hver torsdag.Benny skrev:Har nettopp meldt meg inn i Senior MCDa er man gammal da
![]()
Veit ikke helt om det er bra eller ikke å være medlem der ennå. hadde tenkt å være med på førerutviklingskurs til våren...Det tror jeg blir bra