Ja har faktisk booket en tur til rudskogen allerede i årEasyRider skrev: Synes du skal gå for den DU synes passer best. Er jo du som skal bruke sykkelen.![]()
Og hvis du hadde planer om å kjøre noen runder på bane med denne, noe som neste er must skal en få "brukt" denne sykkelen litt.
Så får du tenkte på støy. Vet ihverfall rudskogen er ganske så nøye med å teste å sjekke støykrav.
jeg hadde sikkerhetskurset på go-kart banen der når jeg tok lappen. Selv da ble kjøreskole sykklene testet mot støykravene.

Så dB kravet har en del å si for meg.
Ja regner med at det kommer til å bli en sesong jeg aldri blir å glemmeTBI81 skrev:Har sansen for den rr'en altså. Er vel det råeste og samtidig mest siviliserte jeg noen gang har kjørt. Regner med det blir en knallsesong med kliss ny sånn! Hyl gjerne ut om du er i Haugesundstraktene utpå våren da

Har ett par kompiser nedover på de traktene der jeg har lovet å besøke. Så en tur eller to nedover der blir nok ikke usannsynlig :-) Skal holde deg oppdatert når det skjer. Alltid kjekt å treffe folk med samme lidenskap