Skal sette meg inn i dette, se hva jeg klarer å få til :-)
Tusen takk for tipset

LordShaft skrev:Har også rigget hjelmen for GoPro'en.... Lurer på om jeg må få en litt lengre festearm så det ikke blir så mye vinkel på linsen :-)
Skal prøve å snu på dette festet nåMLeikarnes skrev:LordShaft skrev:Har også rigget hjelmen for GoPro'en.... Lurer på om jeg må få en litt lengre festearm så det ikke blir så mye vinkel på linsen :-)
Jeg har mitt feste på venstre side også, tror at hvis du bytter om de to armene vil det akkurat gå på siden?![]()
Har også forsket en del på plasseringer:
- Under styrekrona på venstreside (oppned, for å få mer aggressiv filming i svingkjøring)
- På bremseveske reservoaret på høyre side (bruker dette for å få et mer normalt bilde av veien.
- På siden av hjelmen fungerer greit, men kan være vanskelig å få stilt inn rett vinkel, men det kommer etter litt prøving og feiling.
- På toppen av hjelmen, jeg også synes denne vinkelen er uforklarelig vanskelig og uvant å se på, spesielt på min lave cafe racer...
- På bakre fothviler for å filme bakover.
Under innstilling av rett vinkel ved feste på hjelm har jeg hatt en person til å se på skjermen og stille den inn når jeg sitter i min vanlige kjøreposisjon.
Men jeg har enda lyst å prøve maaange plasseringer som jeg tenker ut mens jeg sitter her på båten... har kjøpt en del forskjellig ram-mounts rundt omkring som også er gode å feste med i tillegg til alle gopro sine fester som jeg også har... (kjøpefingeren klør hele tiden...)
LordShaft skrev:Skal prøve å snu på dette festet nåegentlig litt flaut at jeg ikke prøvde på dette tidligere.
Ja der er mange kule plasseringer. Du får jo mange gode tips fra den siste filmen jeg linket til. utrolig kult når de filmer bak på sykkelen og framover. Blir nok til å at jeg skaffet meg flere festepunkt. Skal ha et på toppen på hjelmen og et på høyre siden også. Da får jeg hvertfall prøvd meg litt fram.
Har den sugekopp armen til GoPro. Denne sitter noe helt sinnsykt. Blir nok å prøve ut denne på forskjellige steder også :-)