Jeg kjøpte meg da Shoei XR-1100...
Takkojda skrev:Om jeg husker riktig Carpa, så var solskjerm en ting du ville
ha på nyhjelm. Ta deg en titt på Shark-hjelmer.
Der har de flere modeller med briller, og endel grafikk også.
Noen av de ser riktig så bra ut. ( Jada, kvalitet de og)
Fex Speed-R, S900, S900 Comfort, Vision R.
Jeg vet ikke om online Mc har stand på Lillestrøm jeg,
men de fører ihvertfall Shark.
C3 Lady er vel på alle måter å betrakte som en C3 med annet stoff-valg i foret.Carpa skrev:Det var jo en grei test men bare synd de ikke har testet Schuberth sin C3 lady
Men den er mykere også, og den var utrolig lettknutk skrev:C3 Lady er vel på alle måter å betrakte som en C3 med annet stoff-valg i foret.Carpa skrev:Det var jo en grei test men bare synd de ikke har testet Schuberth sin C3 lady
I så måte kan man jo vurdere hele C3 serien om man ikke er fornøyd med fargene på C3 Lady.
Med mindre man sparkler annsiktet som en Hollywood frue kan man jo muligens leve med interiør i hjelmen som ikke er spesielt behandlet for å lettere slippe taket på sminke.
Eggeskallojda skrev:Rolig nå Carpa, du har jo ikke engang lappen enda![]()
Å flott sykkel har du allerede.
Men jeg så du hadde funnet deg hjelm på messa,
så gratulerer med den. Uten tvil et veldig bra eggeskall
Gratulerer med ny hjelm! Kjøpte sjølv ein C3 i fjor, og eg er veldig fornøgdCarpa skrev:Det ble en Schuberth C3 Lady edition i fargen white pearl og jeg kommer nok ikke til å angre på det![]()
Takk, godt å høre om folk som er fornøyd. Tror nok jeg blir veldig fornøyd med denne jeg også og håper jeg snart får prøvd den ute på veienMaroder skrev:Gratulerer med ny hjelm! Kjøpte sjølv ein C3 i fjor, og eg er veldig fornøgdCarpa skrev:Det ble en Schuberth C3 Lady edition i fargen white pearl og jeg kommer nok ikke til å angre på det![]()
:[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o< :[-o<Maroder skrev:Sesongstart er like rundt hjørnet :[-o<
Shuberth C3 er en GOD hjelm!