Håper og tror (og tror jeg kan si jeg vet

Igjen; takk, takk skal dere ha, folkens!!

Dette var som en eneste stor fest

Det var utrolig hyggelig og morsomt å få lov til å være med på dette herAJ skrev:En stor takk til dere som meldte dere som frivillige og som dermed bidro med mer enn dere antakelig aner til at dette ble vellykket og at MCsiden.no gjorde seg så godt synlig på årets MC-Messe som vi gjorde!.
Håper og tror (og tror jeg kan si jeg vet) at dere storkoste dere like mye som det jeg gjorde disse dagene.
Igjen; takk, takk skal dere ha, folkens!!:=D>
![]()
Ingen tvil, en hyggelig gjeng å messe med...AJ skrev:En stor takk til dere som meldte dere som frivillige og som dermed bidro med mer enn dere antakelig aner til at dette ble vellykket og at MCsiden.no gjorde seg så godt synlig på årets MC-Messe som vi gjorde!.
Håper og tror (og tror jeg kan si jeg vet) at dere storkoste dere like mye som det jeg gjorde disse dagene.
Igjen; takk, takk skal dere ha, folkens!!:=D>
![]()
Hvorfor dro jeg før dette bildet ble tatt???AJ skrev:Da var det over... For denne gang![]()
(Busa Trond, rogg, Snikkeren, Carpa, Bakpå og bjornen)
Bjønnavind skrev:Hvorfor dro jeg før dette bildet ble tatt???AJ skrev:Da var det over... For denne gang![]()
(Busa Trond, rogg, Snikkeren, Carpa, Bakpå og bjornen)![]()
Timen før jeg bestemte meg for å dra var et eneste langt gjesp! Det tok på det her :-)ojda skrev:Bjønnavind skrev:Hvorfor dro jeg før dette bildet ble tatt???AJ skrev:Da var det over... For denne gang![]()
(Busa Trond, rogg, Snikkeren, Carpa, Bakpå og bjornen)![]()
Nå var du vel litt trøtt Bjønnavind
Masse flotte bilder du har tatt! Bra du tar ansvar og tar bilder av de virkelige flotte sykleneEpylypzon skrev:Hyggelig å treffe noen av dere : Bjønnavind, Carpa, Busa Trond. Da vet jeg da hvem noen her inne er.
Hadde med kamera, men tok ikke så mange bilder da det er Adventure sykler som fanger min oppmerksomhet. Og de var i fåtall![]()