HARLEM SHAKE med bil

[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... omdZ6Rq5Zk[/video]
1200 TRIPLE-mottorn BT, du glømmte TRIPLEBusa Trond skrev:![]()
.......ny prepa Exploreren min med den deilige, lettkjørte, hendige vibrasjonsfrie, smidige, leikne 1200 Mottorn og den silkemyke gangen og det breeiiie effekt- og dreiiemomment-registeret.....
Tror nok må skru på komfyrplata også ojdaojda skrev: To stekespader, og trommer som besatt på lapskauskjelen :-)å
Tror du ikke bare at det er kjeden som hopper av da?? Nei nei nei...... den har jo kardang selvfølgeligojda skrev:Stilig video Trond. På 3min56 kan du høre han går på trynet i krattet
Da var det vel kanskje..... Kardangen som rapa over et par tennerBusa Trond skrev:Tror du ikke bare at det er kjeden som hopper av da?? Nei nei nei...... den har jo kardang selvfølgeligojda skrev:Stilig video Trond. På 3min56 kan du høre han går på trynet i krattet
ArcticTiger skrev:Da var det vel kanskje..... Kardangen som rapa over et par tenner![]()
Busa Trond skrev:ArcticTiger skrev:Da var det vel kanskje..... Kardangen som rapa over et par tenner![]()
......
Hehe.... Å nei du gutt, ingen GS dette med sylindra på snei![]()
( Alle adventurene var ute å kjørte, bortsett fra en GS som sa pang! jammen gikk det enda en kardang. )]
Se der kom den jaCarpa skrev:Harlem shake med mc sier du![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Du... den stampen dær så ikke bare litt deilig ut...! Når kan jeg komme?!Busa Trond skrev:![]()
Det blir noen tøffe helger på Busa-stranda om dagen. Full fart med jobb og håndballcup, helgen begynte noe vinterlig men i dag har varmegradene dratt på og det ble noe vårlig i lufta. Ser at nå er det snart vår, det smelter på asfalten om dagen
. Regninga fra GMS for vinterlagring er betalt også. Så nå er det bare å vente og håpe på en flott påske til neste helg. Skal nok holde hardt med henting av den innovative Tiger Explorer 1200 til påske, men den som venter på noe godt den venter ikke forgjeves.
Her er alle håpefulle foreldre samlet ved premie utdelinga på håndballcupen i går![]()
Også var det barnebursdag for ei i klassen til veslejenta i dag. Busa Trond, Soeriler og kona var ikke seine med rulle seg litt i stampen da![]()
Stille føre stormen39,5 grader er stampen stilt inn på
![]()
Ja, må nok bli på alle 4 daBusa Trond skrev:Nå er det jo påske å laaaangfri Dexter. Kast deg på Sølvpilen å kom du. Kanskje noen dårlig vinterlige veier her i Buskerud enda, men firehjul er lov det også.
Tenker neste pms treff jeg nå......Dexter skrev:Ja, må nok bli på alle 4 daBusa Trond skrev:Nå er det jo påske å laaaangfri Dexter. Kast deg på Sølvpilen å kom du. Kanskje noen dårlig vinterlige veier her i Buskerud enda, men firehjul er lov det også.Jeg kommer på lørdag, bare du ha gjesteseng og bobler klare
Jeg har noe nylig innkjøpt snadder fra taxfree som jeg tror du vil like