Bra teaser, du begynner å få dreisen på dette

Som andre ser jeg fram til time på time med djerve klipp

...Well...ingen grunn til å ligge bak...i en slik setting! :-) Rådet for bedre kontroll innen offroad, ja faktisk også på asfalt om man er "ute å kjører"...gi mer gass, så retter sykkelen seg oppRuneMC skrev:
Kommentar #2: Du Globe - det er ikke akkurat lite det konkurranseinstinktet ditt
Hvor mange SDmemory brikker har du til kameraet og hvor store er de.Globe skrev:Veldig fornøyd med Drift Ghost ja. Benyttet TimeTag de første 2 dagene, deretter gikk jeg over til å filme hele dag 3. Har kjøt et ekstra batteri, batteriene varte i godt over 3 timer hver, veldig bra!! Fjernkontrollen gikk tom for batteri, før kamera. Ble mye trykking på den i og med 5 min videotag. Du kan se det litt noen steder i videoen at jeg trykker, og dermed får opptak 5 minutter "bakover" i tid!
Lyden på mic på selve kameraet er ikke noe å skryte av, "tynn lyd" med en del ulyder. Kjøpte ekstern mic, montert på sekken på ryggen
Han med kamera på hodet, er ingen ringere enn en tidligere Norgesmester i Motorcross og Nordisk mester i Supermotard (650). Han jobber for MC-Reiser.com :-) En svært god læremester å være på tur med, ga mange tips under veis, de fleste innehold oppfordringen "Gi mer gass"EasyRider skrev:Har kommet meg halveis igjennom filmen nå.
@Globe
Er bror din også med? eller en bekjent, er jo en snutt her av en som har kamera på hode.
Og han kjører også friskt..og på et hjul :)
Åssen sykler var dette, ser det er enduo Men tenker på kubikk, høres ut som 250?
Dette ser veldig gøy ut.![]()
![]()
Tror jaggu dette er noe jeg må teste selv til neste år.