Det tror jeg også. Det er heller ikke farten jeg har bemerket, men behovet for å dokumentere farten såvel som turtallet.EasyRider skrev:
Og han som er så bereist i Europa. så er det jo fullt mulig at dette er tatt på autobanen i Tyskland.
MC-sidens KJEMPESTORE tråd om hvor fort man har kjørt
Re: MC-sidens KJEMPESTORE tråd om hvor fort man har kjørt
- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: MC-sidens KJEMPESTORE tråd om hvor fort man har kjørt
"Naturligvis" er bildet tatt på Autobahn (A7).EasyRider skrev: Og han som er så bereist i Europa. så er det jo fullt mulig at dette er tatt på autobanen i Tyskland.
Eller han testa audin på Nordschleife/Nürburgring en vet jo aldri
Det var passasjeren, som ikke hadde kjørt på Autobahn før, som følte at han var med på noe ekstraordinært når farten ble såpass høy.
Den som tror jeg bruker tid på å tørke støv, vaske kjøretøyene jeg eier, eller andre ting som ikke enten øker farten eller kjøregleden, de kjenner ikke meg :-)
Ellers: I to hundre bør føreren har full konsentrasjon om det som skjer foran bilen, og hva sidespeilene forteller. Det er derfor bakspeilet skal tas av når man kjører fort; hva som skjer rett bak bilen er helt uten interesse.
Men, det er det både mange som ikke forstår, og fordi dette er et MC-foum, så skal vi ikke snakke mer om den saken.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)