Hvis jeg hadde drømt om den sykkelen hadde det i såfall vært ett MARERITT :-)åGodtvoksen skrev:Det er drømmesykkelen...jonnykr skrev:
Ellers, siden noen var inne på traktor her:
Hva synes vi egentlig om choppere, caferacere osv ?
Re: Hva synes vi egentlig om shoppere, caferacere osv ?
-
- Motorsykkelen din: x
Skal vi seGodtvoksen skrev:Det er drømmesykkelen...jonnykr skrev:
Ellers, siden noen var inne på traktor her:

Forøvrig, å kjøre r-sykkel er synonymt med å måke snø om vinteren, du må ligge forovervendt og slite deg ihjel med å komme deg fremover.
Vel, godt du kommer fort frem da, så slipper du å bli så slitenshowman skrev:Forøvrig, å kjøre r-sykkel er synonymt med å måke snø om vinteren, du må ligge forovervendt og slite deg ihjel med å komme deg fremover.

- jonnykr
- Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Denne liker jeg, en 1977 Honda GL1000.

Tut & Kjør!
- jonnykr
Eller hva med en Africa Twin Rally?

Tut & Kjør!
Tøff sykkeljonnykr skrev:Eller hva med en Africa Twin Rally?

- jonnykr
Enig. Man får kjøpt ombyggingssett men det koster litt for å si det sånn.simpson skrev:Tøff sykkeljonnykr skrev:Eller hva med en Africa Twin Rally?

Tut & Kjør!
- Erman
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
Jeg vet ikke helt om jeg er enig i at denne skal kalles "Café Racer", hvertfall ikke etter den klassiske definisjoen. Den er liksom så full av plast og rette vinkler :-)åBusa Trond skrev:Selv om denne ikke er en gammel og hjemmelaget Café Racer, så er det noe flott over denne Benelli TNT 1130![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JNSJrNJjlU[/video]
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Husker da GS'n kom med nebbet (forskjerm) da må jeg innrømme at jeg i det stille nevnte noe om at det fantes vel ikke noe styggere.... Men tiden gikk og jeg fikk øynene opp for det styggskjønne, ja i de kretsene jeg vandrer tror jeg at jeg var den første som sa det...den er så stygg at den er fin...
Og slik ser jeg det er med mange, sykler, biler, båter osv.
Forøvrig den fineste sykkelen, er den jeg har nå. Før var det første som var finest... Og jeg kommer sikkert til å bytte til en som jeg mener er enda finere en den jeg har i dag.... og sånn går nu dagan.
Og slik ser jeg det er med mange, sykler, biler, båter osv.
Forøvrig den fineste sykkelen, er den jeg har nå. Før var det første som var finest... Og jeg kommer sikkert til å bytte til en som jeg mener er enda finere en den jeg har i dag.... og sånn går nu dagan.
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Jada jada... Erman jeg lurte litt på det samme jeg også, men tøff er den nå
Navnet skjemmer ingen
Men skulle det bli en Victory på meg en gang når Lotton banker på døra, så er også en CROSS ROADS CLASSIC ei sexy greie
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mU3SfBnU ... detailpage[/video]

Navnet skjemmer ingen

Men skulle det bli en Victory på meg en gang når Lotton banker på døra, så er også en CROSS ROADS CLASSIC ei sexy greie

Busa Trond skrev:Jada jada... Erman jeg lurte litt på det samme jeg også, men tøff er den nå![]()
Navnet skjemmer ingen![]()
Men skulle det bli en Victory på meg en gang når Lotton banker på døra, så er også en CROSS ROADS CLASSIC ei sexy greie![]()

Du har veldig god smak du!!
"Do the right thing"
-
- Motorsykkelen din: x

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=40546980" onclick="window.open(this.href);return false;

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- L-NA
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014
Smaken er som baken. Den er delt. :-)
...å takk for det. Det er her som med mange andre ting, man må definere egne ønsker, interesse og behov. En HD Fat boy, har vel lite å stille opp med på Autodromen om det er der du ønsker å kjøre MC, mens BMW 1000RR gir neppe samme følelsen når du glir oppover Karl Johan, eller bare nyter lyden mens du "sig" rundt i by'n. Dette handler verken om ytelse, kjøre egenskaper, design, sittestilling, merke eller noe annet som har med sjølve sykkelen å gjøre. Vi snakker heller om Interesse, behov, økonomi, bruksområde, smak, ønsker, og drømmer....
Ja også var det bare en ting til. Det fleste trillebårer har mye bedre kjøre egenskaper en Feks: ZZR'n.......om det er stein som skal flyttes.....
Noen liker Datter'a, noen liker Mor'a...ja og noen liker faktisk Far'n.....
Hva jeg synes om Shoppere, caferacere??? Drit stilige!
...å takk for det. Det er her som med mange andre ting, man må definere egne ønsker, interesse og behov. En HD Fat boy, har vel lite å stille opp med på Autodromen om det er der du ønsker å kjøre MC, mens BMW 1000RR gir neppe samme følelsen når du glir oppover Karl Johan, eller bare nyter lyden mens du "sig" rundt i by'n. Dette handler verken om ytelse, kjøre egenskaper, design, sittestilling, merke eller noe annet som har med sjølve sykkelen å gjøre. Vi snakker heller om Interesse, behov, økonomi, bruksområde, smak, ønsker, og drømmer....
Ja også var det bare en ting til. Det fleste trillebårer har mye bedre kjøre egenskaper en Feks: ZZR'n.......om det er stein som skal flyttes.....
Noen liker Datter'a, noen liker Mor'a...ja og noen liker faktisk Far'n.....

Hva jeg synes om Shoppere, caferacere??? Drit stilige!