Har en liten garasje, så tenkte litt på å bruke veggene mest mulig.
Tar imot alle tips og gode råd.
PS: Trenger ikke så mange bilder av garasjer som er på størrelse med stua mi. Har en liten garasje jeg vet dere.

JanK skrev:All den inspirasjonen du trenger:
http://www.luxury4play.com/automotive/3 ... -pics.html
Her er jo feilen: En bil!!! Den hører ikke hjemme der. Få den ut og vips, så har du masse plass :-)
Njaaa... Trenger kanskje ikke det men da slipper jeg å skrape ruta (har ikke ekstra varmer av noe slag) eller la bilen stå på tomgang i mer enn de 3 min (må tenke "litt" på miljøetolepeder skrev:Her er jo feilen: En bil!!! Den hører ikke hjemme der. Få den ut og vips, så har du masse plass :-)
Det tipset får du heeelt gratis.
Jeg har aldri hatt bil i garasjen, selv ikke når jeg kjøpte en nesten ny bil av et såkalt premiummerke
Forsikring? Har aldri hørt om et selskap som reiser rundt og sjekker om at bilen faktisk står i garasjen.Hjernen skrev:Sparte også snaue 2000.- i året totalt på både sykkel og bil med å
sette de i låst garasje..
Nei, ikke jeg heller... Men det er en tidligere drosjakollega som ordnet forsikringen (siden han da seff jobber der) og når han stadig er innom på kaffe er det like greit å være føre var (vet aldri åssen folk er)... Har hatt bil i garasje før selv om det aldri eksisterte noe annet enn en høy verandaSuperMorten skrev:Forsikring? Har aldri hørt om et selskap som reiser rundt og sjekker om at bilen faktisk står i garasjen.Hjernen skrev:Sparte også snaue 2000.- i året totalt på både sykkel og bil med å
Hjernen skrev:Nei, ikke jeg heller... Men det er en tidligere drosjakollega som ordnet forsikringen (siden han da seff jobber der) og når han stadig er innom på kaffe er det like greit å være føre var (vet aldri åssen folk er)... Har hatt bil i garasje før selv om det aldri eksisterte noe annet enn en høy verandaSuperMorten skrev:Forsikring? Har aldri hørt om et selskap som reiser rundt og sjekker om at bilen faktisk står i garasjen.Hjernen skrev:Sparte også snaue 2000.- i året totalt på både sykkel og bil med å
....
Er hylla skeiv, eller er bildet bare tatt fra en snål vinkel?Baltazar skrev:Jeg trenger fremdeles tips, råd og en god del inspirasjon.....
HJELP!
AndreasB skrev:Er hylla skeiv, eller er bildet bare tatt fra en snål vinkel?Baltazar skrev:Jeg trenger fremdeles tips, råd og en god del inspirasjon.....
HJELP!
Om hylla er skeiv: Tips-> rett den opp
Hyllene på venstre side som står på gulvet ser rett ut for meg, mens hyllen på høyre side ser skjev ut.Hjernen skrev:AndreasB skrev:Er hylla skeiv, eller er bildet bare tatt fra en snål vinkel?Baltazar skrev:Jeg trenger fremdeles tips, råd og en god del inspirasjon.....
HJELP!
Om hylla er skeiv: Tips-> rett den oppT.O.M. reolen ser skeiv ut! Den så jeg nå... ( skammer meg litt her jeg humrer )