Bør vi vente med å ta fram sykkelen til etter neste lange regnskur????
Noen synspunkter?
HVA?RuneMC skrev:Har ikke så mange synspunkter i og med at jeg ikke bor der, men har nå kjørt der i nyere tid og det er jo blitt mange tunneler - og de saltes vel delvis året rundt av vegvesenet for å holde støvet nede...
Joda, sjekk her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.6699966Baltazar skrev:...Gjøres dette altså...Høres jo ut som galskap
ArcticTiger skrev:Enig med Rogg, litt veisalt på en Beeemer skader da ikke.
Har du derimot et annet merke, så ville jeg unngått saltet så langt det er mulig. Lakken tåler det kanskje best, men salt og aluminium er noe dritt, får du det i det elektriske system er det noe dritt, så har du bremsesystem og gaffeltettninger, kjede, krom osv. Nei hoff, salt på Mottor-sykkern er noe dritt![]()
Klart du kan vaske sykkern etter hver tur, men får du saltet ånnkli bort likevel?
Nei,du er ikke alene. XT'en har jeg ikke vasket siden ifjor vår en gang. Den andre får seg 3-4 vask ila sesongen.De er til for å brukesJohnnyTh skrev:Er det bare meg som ikke vaker, pusse og gnir etter tur :)?
Er heller ikke den som vasker i tide og utide.Kawasaki skrev:Nei,du er ikke alene. XT'en har jeg ikke vasket siden ifjor vår en gang. Den andre får seg 3-4 vask ila sesongen.De er til for å brukesJohnnyTh skrev:Er det bare meg som ikke vaker, pusse og gnir etter tur :)?