Fordi du blander kortene her. Vi snakker om vest kan bidra, ikke en optimal løsning som du gjør. Du snakker om påbud av vest, det er ikke temaet her, temaet er OM vest kan bidra til synlighet.DrGreve skrev:Les mine innlegg en gang til og gjør det sakte siden du tydeligvis er veldig selektiv når du leser andre sine innlegg.jonnykr skrev:Det vi diskuterer er om vest kan BIDRA, ikke løse alt, men BIDRA til bedre trafikksikkerhet gjennom økt synlighet.
Jeg har skrevet at vest har sin misjon når det gjelder å øke synligheten under gitte forhold.
Jeg lanserte en annen løsning som jeg syns er bedre, men det hopper du bukk over for å få fortsette kranglingen.
Nok sagt i denne tråden fra meg.
Du skiver: "Jeg har store problemer med å skjønne at å påby en løsning som ikke fungerer på 100% av de som ferdes på to hjul med motor, skal ha noen hensikt".
Og da snakker du for det første om påbud, noe som ikke ER temaet her og du snakker som om en løsning som ikke fungerer 100% på alle de som kjører mc, ikke har noen hensikt.
Og da spør jeg, hvilken debatt deltar DU i? Og i hvilken verden lever du i? Det er ingen realistisk løsning som vil fungere 100% og om DET er ditt kriterie for om noe skal ha en hensikt, ja da er du på tur rett vest. For du må jo skjønne selv at det vil aldri skje.