Beklager til Snikkeren og Trond, men dette strekket
overgår tilogmed Stigedalen i mine øyne

Men det skal bli godt med nok en reprise
av dette eventyret til høsten

Du skjønner det, Ojda, at Stigedalen er for oss "unge" som vil leke oss litt.ojda skrev:Nydelig turOg nydelig filmsnutt
![]()
Beklager til Snikkeren og Trond, men dette strekket
overgår tilogmed Stigedalen i mine øyne![]()
Veldig bra. Da satser jeg på at du får kabalen till å gå opp, så treffes vi til en fantastisk tur.SuperMorten skrev:Nå ble fristelsen for stor her, og jeg har meldt meg på. Sier kanskje foreløpig, men satser på å få det til
Arbeidsgiver takler nok mitt fravær. Men siden vi begge pendler til Oslo, krever det litt med tanke på barnepass. Men får det nok til. Hun er grei sånnSnikkeren skrev:Veldig bra. Da satser jeg på at du får kabalen till å gå opp, så treffes vi til en fantastisk tur.SuperMorten skrev:Nå ble fristelsen for stor her, og jeg har meldt meg på. Sier kanskje foreløpig, men satser på å få det til
SuperMorten skrev:Nå ble fristelsen for stor her, og jeg har meldt meg på. Sier kanskje foreløpig, men satser på å få det til
I mine yngre dager i forsvaret lært jeg at når ELDRE snakket til meg skulle jeg svare MOTTATT..ojda skrev:
Det er ikkenoe som heter "blir kansje med" på en tur som dette![]()
Det heter derimot "Jeg blir garrantert med om ikke noe veldig, veldig, veldig
viktig kommer i veien"![]()
Den endring GENIALSuperMorten skrev:Har endret min "kanskje" til 100% helt sikker. Deler gjerne hytte