Heisann alle sammen
Jeg planlegger nå en liten tur til Russland til sommeren. Et land jeg kan anbefale på det varmeste til alle som kjører MC

Sommerens tur blir en off road tur der, de som ønsker å være med møtes i Kirkenes den 23. august. Så ruller vi inn i Russland dagen etter. Vi skal kjøre Nemetsky halvøya og Rybachiy halvøya. Dette er områder der ingen vestlige har vært grunnet militær aktivitet og nærhet til Norges grense. Det er mye historie fra disse områdene

Jeg har sjekket litt rundt og det ser ut som om det er mulig å komme inn i disse områdene nå, men det er ingen garanti

Vi gir det et realt forsøk. Dette blir "adventure riding" på et høyt plan

Jeg ser for meg ca. en uke i dette området før vi setter kursen for Murmansk og "Red Pub" der vi møter likesinnede Russiske MC-folk.
Etter dette er det opp til hver enkelt hvor man vil kjøre, men jeg kan anbefale turen sydover fra Murmansk via Revda til Umba. Dette er en tur langs en nedlagt jernbane som er helt konge. Kjøringen en frisk med dårlige veier og en del elvekryssinger
Er det lite regn går det greit. Er det mye regn blir det en utfordring
Har du lyst til å utfordre komfortsonen litt? Jeg kan garantere deg en tur som vil gi deg ett nytt syn på MC-kjøring og de muligheten som ligger foran deg om du vil